Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SÖB7013 | TÜRKİYEDE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, POLİTİKALARI VE UYGULAMALARI | Ders | 1 | 1 | 5.00 |
Doktora
Türkiye'deki ilköğretim programları, politikaları ve uygulamalarına ilişkin araştırma tasarlayacak, tasarımlarda bulunacak, çıkarımlarda bulunabillecek bir kavrayış geliştirmek.
1 | Türkiye'de öğretim programlarının incelenmesi ve değerlendirilmesine yönelik akademik araştırmaların eleştirel analizini yapabilmek Türkiye'deki eğitim politikalarının zaman dizinsel olarak analiz ederek çıkarımlarda bulunabilmek. Türkiye'deki öğretim programları ve politikaları değerlendiren akademik çalışmalar gerçekleştirecek donanıma sahip olmak. |
Birinci Öğretim
Bu dersin herhangi bir ön koşulu bulunmamaktadır
[Yok]
Türkiye'deki ilköğretim programları, politikaları ve uygulamaları
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Program geliştirme ile igili temel kavramlar Program geliştirmenin kuramsal temelleri Eğitim programının öğeleri_Program incelemesi Program Tasarım Yaklaşımları Program Geliştirme Modelleri Türkiye’de Program Geliştirme Çalışmaları Türk Eğitim Sisteminin Yasal Temelleri ve Yapısal Özellikleri: Okulöncesi Eğitim, İlköğretim, Ortaöğretim Türk Eğitim Sisteminin Yasal Temelleri ve Yapısal Özellikleri: Yükseköğretim Türkiyenin eğitim politikalarının analizi Türkiyenin eğitim politikalarının analizi Bir Meslek Olarak Öğretmenlik Öğretmen Eğitimi Programlarının Özellikleri İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Eğitimi |
Türkiye eğitim sisteminde uygulanmış olan öğretim programları, politikalar, raporlar, konu kapsamında yayınlanmış olan akademik kitaplar ve makaleler
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 80 | 80 |
Final Sınavı | 1 | 80 | 80 |
Toplam İş Yükü (saat) | 160 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | |
[OC] 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |