Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Doktora
| 1 |
Öğrenci kendi düşüncelerini kullanma becerisi kazanır . |
| 2 |
Öğrenci, Ortaçağ Tarihi Kaynakları’na dair öğrendiklerini profesyonel olarak öğretebilir. |
| 3 |
Öğrenci, Ortaçağ Tarihi Kaynakları ile ilgili problemlere vâkıf olur, bunlara çözüm önerileri sunar ve Türk tarihi ile mukayeseli çalışmalar yapabilir. |
| 4 |
|
| 5 |
|
| 6 |
|
| 7 |
|
| 8 |
|
[Yok]
| Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
| 1 |
Kavram olarak Ortaçağ |
|
|
| 2 |
Ortaçağ Türk tarihi |
|
|
| 3 |
Ortaçağ tarih yazımı |
|
|
| 4 |
Ortaçağ tarihinin Arapça kaynakları |
|
|
| 5 |
Ortaçağ tarihinin Farsça kaynakları |
|
|
| 6 |
Ortaçağ tarihinin diğer dillerdeki kaynakları |
|
|
| 7 |
Ara Sınava Hazırlık |
|
|
| 8 |
Ara sınav |
|
|
| 9 |
Ortaçağ tarihinin Bizans kaynakları |
|
|
| 10 |
Ortaçağ tarihiyle ilgili biyografik kaynaklar |
|
|
| 11 |
Ortaçağ coğrafya kitapları |
|
|
| 12 |
Seyahatnameler |
|
|
| 13 |
Ortaçağ tarih felsefesi |
|
|
| 14 |
Ortaçağ siyaset düşüncesi |
|
|
| 15 |
Ortaçağ tarihiyle ilgili Türkçe çalışmalar |
|
|
| 16 |
Final Sınavı |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
| Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
| Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
| Tartışma |
8 |
1 |
8 |
| Soru-Yanıt |
8 |
2 |
16 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
10 |
5 |
50 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
10 |
5 |
50 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
155
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
| [OC] 1 |
3
|
5
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
| [OC] 2 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
| [OC] 3 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
| [OC] 4 |
5
|
4
|
4
|
4
|
5
|
4
|
3
|
| [OC] 5 |
4
|
4
|
5
|
3
|
4
|
5
|
4
|
| [OC] 6 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
4
|
| [OC] 7 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
2
|
5
|
| [OC] 8 |
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
4
|
5
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek