Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Doktora
1 |
Öğrenci kendi düşüncelerini kullanma becerisi kazanır . |
2 |
Öğrenci, Ortaçağ Tarihi Kaynakları’na dair öğrendiklerini profesyonel olarak öğretebilir. |
3 |
Öğrenci, Ortaçağ Tarihi Kaynakları ile ilgili problemlere vâkıf olur, bunlara çözüm önerileri sunar ve Türk tarihi ile mukayeseli çalışmalar yapabilir. |
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Kavram olarak Ortaçağ |
|
|
2 |
Ortaçağ Türk tarihi |
|
|
3 |
Ortaçağ tarih yazımı |
|
|
4 |
Ortaçağ tarihinin Arapça kaynakları |
|
|
5 |
Ortaçağ tarihinin Farsça kaynakları |
|
|
6 |
Ortaçağ tarihinin diğer dillerdeki kaynakları |
|
|
7 |
Ara Sınava Hazırlık |
|
|
8 |
Ara sınav |
|
|
9 |
Ortaçağ tarihinin Bizans kaynakları |
|
|
10 |
Ortaçağ tarihiyle ilgili biyografik kaynaklar |
|
|
11 |
Ortaçağ coğrafya kitapları |
|
|
12 |
Seyahatnameler |
|
|
13 |
Ortaçağ tarih felsefesi |
|
|
14 |
Ortaçağ siyaset düşüncesi |
|
|
15 |
Ortaçağ tarihiyle ilgili Türkçe çalışmalar |
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Tartışma |
8 |
1 |
8 |
Soru-Yanıt |
8 |
2 |
16 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
10 |
5 |
50 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
10 |
5 |
50 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
155
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[OC] 1 |
3
|
5
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
[OC] 2 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 3 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 4 |
5
|
4
|
4
|
4
|
5
|
4
|
3
|
[OC] 5 |
4
|
4
|
5
|
3
|
4
|
5
|
4
|
[OC] 6 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
4
|
[OC] 7 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
2
|
5
|
[OC] 8 |
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
4
|
5
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek