GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Doktora





1 Öğrenci kendi düşüncelerini kullanma becerisi kazanır .
2 Öğrenci, Ortaçağ Tarihi Kaynakları’na dair öğrendiklerini profesyonel olarak öğretebilir.
3 Öğrenci, Ortaçağ Tarihi Kaynakları ile ilgili problemlere vâkıf olur, bunlara çözüm önerileri sunar ve Türk tarihi ile mukayeseli çalışmalar yapabilir.
4
5
6
7
8



[Yok]



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Kavram olarak Ortaçağ
2 Ortaçağ Türk tarihi
3 Ortaçağ tarih yazımı
4 Ortaçağ tarihinin Arapça kaynakları
5 Ortaçağ tarihinin Farsça kaynakları
6 Ortaçağ tarihinin diğer dillerdeki kaynakları
7 Ara Sınava Hazırlık
8 Ara sınav
9 Ortaçağ tarihinin Bizans kaynakları
10 Ortaçağ tarihiyle ilgili biyografik kaynaklar
11 Ortaçağ coğrafya kitapları
12 Seyahatnameler
13 Ortaçağ tarih felsefesi
14 Ortaçağ siyaset düşüncesi
15 Ortaçağ tarihiyle ilgili Türkçe çalışmalar
16 Final Sınavı



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 2 2
Derse Katılım 14 2 28
Tartışma 8 1 8
Soru-Yanıt 8 2 16
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 10 5 50
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 5 50
Toplam İş Yükü (saat) 155

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7
[OC] 1 3 5 3 4 3 4 4
[OC] 2 4 4 4 4 4 4 4
[OC] 3 4 4 4 4 4 4 4
[OC] 4 5 4 4 4 5 4 3
[OC] 5 4 4 5 3 4 5 4
[OC] 6 4 4 4 4 4 5 4
[OC] 7 5 5 5 5 5 2 5
[OC] 8 4 4 4 5 5 4 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek