Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Doktora
| 1 |
Yenileşme öncesi Türk dünyasının kültürel durumunu değerlendirir. |
| 2 |
Yenileşmeyi hazırlayan sebepleri kavrar. |
| 3 |
Yenileşme liderlerini ve faaliyetlerini analiz eder. |
[Yok]
| Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
| 1 |
Dersin Tanımı. Kapsamı , Kaynakları ve İşleme Sistemi |
|
|
| 2 |
Yenileşme Öncesi Tür Dünyasında Eğitim, Sosyal Hayat ve Kültürel Ortam |
|
|
| 3 |
Rus İstilası ve Türk Dünyası |
|
|
| 4 |
Yenileşmenin İlk adımları |
|
|
| 5 |
Kadimizm ve İlkeleri |
|
|
| 6 |
İsmail Gaspıralı Fikirleri ve İdealleri |
|
|
| 7 |
İsmail Gaspıralının Faaliyetleri |
|
|
| 8 |
Ara Sınav |
|
|
| 9 |
Kırım ve Tataristanda Yenileşme Hareketleri |
|
|
| 10 |
Türkistanda Ceditçilik, Azerbaycanda Ceditçilik |
|
|
| 11 |
Ceditçilik ve Osmanlı Devleti |
|
|
| 12 |
Ceditçilik ve Avrupa |
|
|
| 13 |
Ceditçi Önderlerin Çalışmalarından Seçme Metinler |
|
|
| 14 |
Sovyet Sistemi ve Ceditçilik |
|
|
| 15 |
Sovyet Sistemi ve Ceditçilik |
|
|
| 16 |
Exam |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
| Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
| Tartışma |
5 |
10 |
50 |
| Bireysel Çalışma |
5 |
10 |
50 |
| Okuma |
5 |
10 |
50 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
152
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
| [OC] 1 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
| [OC] 2 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
| [OC] 3 |
4
|
4
|
5
|
4
|
4
|
4
|
4
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek