Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Öğrenci Kur’an’ın semantik/dilbilimsel yorumlanması usulünü öğrenecek |
2 |
Bazı âyet ve sûrelerdeki anahtar terimler ile odak kavramların tefsir açısından önemini kavrayacak |
3 |
Garibu’l-Kur’an vasıtasıyla dil-anlam, anlam-dış dünya vb. münasebetler hakkında bilgi sahibi olacak |
4 |
Diğer yandan Kur’anî kavram ve tefsir anlayışlarından haberdar olacak |
5 |
İlgli eserleri tanıyacak |
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Bakara suresi |
|
|
2 |
Bakara suresi |
|
|
3 |
Bakara suresi |
|
|
4 |
Bakara suresi |
|
|
5 |
Bakara suresi |
|
|
6 |
Bakara suresi |
|
|
7 |
Bakara suresi |
|
|
8 |
Bakara suresi |
|
|
9 |
Âl-î İmran Suresi |
|
|
10 |
Âl-î İmran Suresi |
|
|
11 |
Âl-î İmran Suresi |
|
|
12 |
Âl-î İmran Suresi |
|
|
13 |
Âl-î İmran Suresi |
|
|
14 |
Nisa Sûresi |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
3 |
42 |
Tartışma |
3 |
6 |
18 |
Takım/Grup Çalışması |
12 |
2 |
24 |
Beyin Fırtınası |
1 |
1 |
1 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
3 |
3 |
9 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
4 |
3 |
12 |
Okuma |
9 |
4 |
36 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
144
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[PC] 8 |
[PC] 9 |
[PC] 10 |
[PC] 11 |
[PC] 12 |
[PC] 13 |
[PC] 14 |
[PC] 15 |
[PC] 16 |
[PC] 17 |
[OC] 1 |
5
|
5
|
4
|
4
|
4
|
|
4
|
4
|
|
5
|
5
|
4
|
3
|
4
|
4
|
5
|
|
[OC] 2 |
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
|
3
|
5
|
|
5
|
4
|
3
|
4
|
4
|
5
|
5
|
|
[OC] 3 |
4
|
4
|
5
|
4
|
3
|
|
4
|
4
|
|
5
|
5
|
5
|
5
|
4
|
4
|
5
|
|
[OC] 4 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
3
|
4
|
|
5
|
4
|
4
|
5
|
5
|
4
|
3
|
|
[OC] 5 |
4
|
5
|
5
|
4
|
4
|
|
4
|
4
|
|
4
|
5
|
5
|
5
|
4
|
4
|
5
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek