Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
ÖĞRENCİLERİN KLASİK EDEBİ METİNLERİ OKUYABİLME BECERİSİ KAZANDIRMAK |
2 |
ÖĞRENCİLERİN KLASİK LİTERATÜR BİLGİSİNE SAHİP OLMALARINI SAĞLAMAK |
3 |
EDEBİ METİNLERDEKİ CÜMLE YAPILARINI VE ÖZELLİKLERİNİ KAVRATMAK |
4 |
ÖĞRENCİLERE EDEBİ METİNLERİ YORUMLAMABİLME BECERİSİ KAZANDIRMAK |
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
ÖRNEK KLASİK METİN OKUMA |
|
|
2 |
KLASİK METİNLERDEKİ CÜMLE KURULUŞLARI |
|
|
3 |
EDEBİ METİNLERDEKİ EDATLAR |
|
|
4 |
EDEBİ METİNLERDEKİ GRAMER TAHLİLLERİ |
|
|
5 |
EDEBİ METİNLERDEKİ SARF İLMİ ÖZELLİKLERİ |
|
|
6 |
ARAPÇA METİNLERDEKİ NAHİV İLMİ ÖZELLİKLERİ |
|
|
7 |
ARAPÇA ÖRNEK METİNLERDEKİ CÜMLE KURULUŞ İNCELEMELERİ |
|
|
8 |
ARAPÇA EDEBİ METİNLERDEKİ BAZI KELİMELERİN ARAPÇA SÖZLÜKLERDE BULUNMASI ÇALIŞMASI |
|
|
9 |
ARA SINAV |
|
|
10 |
KLASİK ARAPÇA GRAMER LİTERATÜR TARAMA ÇALIŞMASI |
|
|
11 |
LİTERATÜR ÇALIŞMASI |
|
|
12 |
SABUNİ TEFSİRİNİN EDEBİ ÖZELLİKLERİ |
|
|
13 |
İBN AŞUR TEFSİRİNDEN BAZI PARÇALAR |
|
|
14 |
İBN AŞUR TEFSİRİNDEN BAZI PARÇALAR |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
3 |
42 |
Alan Gezisi |
10 |
8 |
80 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
2 |
5 |
10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
2 |
3 |
6 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
140
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[PC] 8 |
[PC] 9 |
[PC] 10 |
[PC] 11 |
[PC] 12 |
[PC] 13 |
[PC] 14 |
[PC] 15 |
[PC] 16 |
[PC] 17 |
[OC] 1 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
|
4
|
4
|
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
|
[OC] 2 |
4
|
3
|
4
|
4
|
2
|
|
4
|
4
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
|
[OC] 3 |
3
|
5
|
4
|
4
|
3
|
|
3
|
3
|
|
3
|
3
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
|
[OC] 4 |
4
|
3
|
3
|
2
|
3
|
|
3
|
4
|
|
3
|
3
|
2
|
2
|
4
|
3
|
3
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek