GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Yüksek Lisans





1 ÖĞRENCİLERİN KLASİK EDEBİ METİNLERİ OKUYABİLME BECERİSİ KAZANDIRMAK
2 ÖĞRENCİLERİN KLASİK LİTERATÜR BİLGİSİNE SAHİP OLMALARINI SAĞLAMAK
3 EDEBİ METİNLERDEKİ CÜMLE YAPILARINI VE ÖZELLİKLERİNİ KAVRATMAK
4 ÖĞRENCİLERE EDEBİ METİNLERİ YORUMLAMABİLME BECERİSİ KAZANDIRMAK



[Yok]



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 ÖRNEK KLASİK METİN OKUMA
2 KLASİK METİNLERDEKİ CÜMLE KURULUŞLARI
3 EDEBİ METİNLERDEKİ EDATLAR
4 EDEBİ METİNLERDEKİ GRAMER TAHLİLLERİ
5 EDEBİ METİNLERDEKİ SARF İLMİ ÖZELLİKLERİ
6 ARAPÇA METİNLERDEKİ NAHİV İLMİ ÖZELLİKLERİ
7 ARAPÇA ÖRNEK METİNLERDEKİ CÜMLE KURULUŞ İNCELEMELERİ
8 ARAPÇA EDEBİ METİNLERDEKİ BAZI KELİMELERİN ARAPÇA SÖZLÜKLERDE BULUNMASI ÇALIŞMASI
9 ARA SINAV
10 KLASİK ARAPÇA GRAMER LİTERATÜR TARAMA ÇALIŞMASI
11 LİTERATÜR ÇALIŞMASI
12 SABUNİ TEFSİRİNİN EDEBİ ÖZELLİKLERİ
13 İBN AŞUR TEFSİRİNDEN BAZI PARÇALAR
14 İBN AŞUR TEFSİRİNDEN BAZI PARÇALAR



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Alan Gezisi 10 8 80
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 2 5 10
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 2 3 6
Toplam İş Yükü (saat) 140

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15 [PC] 16 [PC] 17
[OC] 1 4 4 4 4 4 4 4 4 4 3 4 4 4 4
[OC] 2 4 3 4 4 2 4 4 4 4 4 4 4 3 3
[OC] 3 3 5 4 4 3 3 3 3 3 3 3 4 3 3
[OC] 4 4 3 3 2 3 3 4 3 3 2 2 4 3 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek