Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
[Yok]
| Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
| 1 |
Türkçe eğitiminin önemi |
|
|
| 2 |
Dil öğretim yaklaşımları |
|
|
| 3 |
Yapılandırmacılık yaklaşımı ve bu yaklaşımın Türkçe öğretimine yansıması |
|
|
| 4 |
Yapılandırmacılık yaklaşımı ve bu yaklaşımın Türkçe öğretiminde uygulanışı |
|
|
| 5 |
Çoklu Zekâ Kuramı |
|
|
| 6 |
Çoklu Zekâ Kuramı'nın özellikleri ve Türkçe öğretiminde uygulama örnekleri |
|
|
| 7 |
Doğrudan Öğretim Modeli |
|
|
| 8 |
Doğrudan Öğretim Modeli'nin özellikleri ve Türkçe öğretiminde uygulanması |
|
|
| 9 |
Ara sınav |
|
|
| 10 |
Tam Öğrenme Yaklaşımı |
|
|
| 11 |
Tam öğrenme yaklaşımı, özellikleri ve Türkçe öğretiminde uygulama örnekleri |
|
|
| 12 |
Metaforik öğrenme |
|
|
| 13 |
Metaforik öğrenmenin Türkçe öğretiminde kullanılması |
|
|
| 14 |
Grupla öğretim yöntemleri |
|
|
| 15 |
Grupla öğretim yöntemlerinin Türkçe öğretiminde kullanılması
|
|
|
| 16 |
Genel Değerlendirme |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
50
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
50
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
10 |
10 |
| Final Sınavı |
1 |
10 |
10 |
| Derse Katılım |
3 |
15 |
45 |
| Makale Yazma |
2 |
20 |
40 |
| Bireysel Çalışma |
3 |
15 |
45 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
150
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek