Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
[Yok]
| Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
| 1 |
Çocuk kimdir? Edebiyat nedir? Çocuk edebiyatı kavramı. |
|
|
| 2 |
Çocuk edebiyatı tartışmaları. |
|
|
| 3 |
Çocuk edebiyatının gelişimi. |
|
|
| 4 |
Okuma alışkanlığı kazandırma, okuma hızını geliştirme. |
|
|
| 5 |
Çocuk kitaplarında bulunması gereken özellikler. |
|
|
| 6 |
Çocuklara yönelik edebî türler: Ninni, tekerleme, bilmeceler. |
|
|
| 7 |
Ara sınav. |
|
|
| 8 |
Masallar, tekerlemeler. |
|
|
| 9 |
Destanlar, Millî Türk destanları.
|
|
|
| 10 |
Gezi yazıları, biyografi. |
|
|
| 11 |
Çizgi film, çizgi roman. |
|
|
| 12 |
Anı, mektup. |
|
|
| 13 |
Geleneksel tiyatro türleri, meddah, orta oyunu, Karagöz . |
|
|
| 14 |
Drama, canlandırma, şiir. |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
5 |
5 |
| Final Sınavı |
1 |
5 |
5 |
| Alan Çalışması |
5 |
10 |
50 |
| Rapor Sunma |
3 |
15 |
45 |
| Makale Yazma |
2 |
15 |
30 |
| Makale Kritik Etme |
3 |
5 |
15 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
150
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek