Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Edebiyatımızın gelişimini takip eder |
2 |
Roman ve şiirimizin gelişimini kavrar |
3 |
Sanatımızın nasıl bir gelişim içinde olduğunu anlar |
4 |
Edebiyatçıların dünyasını kavrar |
5 |
|
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Tanzimat döneminde yeni gelişmeler; edebi türler ve temalar |
|
|
2 |
Akif paşa-Şinasi- Namık Kemal-Ziya Paşa |
|
|
3 |
Sezai- Ekrem- Hamit Mektebi |
|
|
4 |
Servet-i Fünun edebiyatı
Fikret-Cenap- Halit Ziya |
|
|
5 |
Ara sınav |
|
|
6 |
Milli edebiyat döneminde hikaye ve romanının ortak özellikleri
Halide Edip’in eserleri ve Türk edebiyatındaki yeri
|
|
|
7 |
Sinekli Bakkal” romanının incelenmesi
“Kuruluş Savaşı”nın romanımıza yansıması,Ateşten Gömlek romanı ve Kurtuluş Savaşı |
|
|
8 |
Mehmet Akif Ersoy’un şiirleri ver şiirimizdeki yeri
Çanakkale Şehitlerine adlı şiirin tahlili |
|
|
9 |
Sosyal değişmelerin romana yansımaları,”Kiralık Konak “romanının değerlendirilmesi |
|
|
10 |
Yakup Kadri’nin romancılığı ve romanları
‘Yaban’ romanı ve Türk romanında “köy gerçeği” |
|
|
11 |
Yahya Kemal'in şiiri |
|
|
12 |
Şiir örnekleri |
|
|
13 |
Reşat Nuri’nin romancılığı ve “Çalıkuşu” romanının incelenmesi |
|
|
14 |
Modernizm ve Ttürk Edebiyatı |
|
|
15 |
Oğuz Atay |
|
|
16 |
Postmodernizm ve Türk Edebiyatı, Orhan Pamuk |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
0
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
3 |
3 |
Final Sınavı |
1 |
3 |
3 |
Bütünleme Sınavı |
1 |
3 |
3 |
Quiz |
1 |
3 |
3 |
Derse Katılım |
5 |
3 |
15 |
Makale Yazma |
3 |
5 |
15 |
Makale Kritik Etme |
3 |
5 |
15 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma |
5 |
10 |
50 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
8 |
3 |
24 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
6 |
3 |
18 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
149
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[OC] 1 |
|
5
|
|
|
|
|
|
[OC] 2 |
|
5
|
|
|
|
|
|
[OC] 3 |
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 4 |
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 5 |
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek