Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Nazımda şekil hususiyetleri hakkında yorum ve tespit becerisi gelişir. |
2 |
Nazım şekillerini özellikleri ile birlikte tanır. |
3 |
Manzumeleri şekil bakımından tahlil eder. |
4 |
|
5 |
|
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Dersin amacı ve önemi |
|
|
2 |
Nazım şekli kavramı |
|
|
3 |
Nazımda şekle dair hususlar |
|
|
4 |
Nazımda şekle dair hususlar |
|
|
5 |
Nazımda şekle dair hususlar |
|
|
6 |
Nazımda şekil problemleri |
|
|
7 |
Nazım şekli tespitinde kullanılacak teknikler |
|
|
8 |
Arasınav |
|
|
9 |
Beyitlerden oluşan nazım şekilleri |
|
|
10 |
Beyitlerden oluşan nazım şekilleri |
|
|
11 |
Beyitlerden oluşan nazım şekilleri |
|
|
12 |
Bendlerden oluşan nazım şekilleri |
|
|
13 |
Bendlerden oluşan nazım şekilleri |
|
|
14 |
Bendlerden oluşan nazım şekilleri |
|
|
15 |
Bendlerden oluşan nazım şekilleri |
|
|
16 |
Dönem sonu sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
2 |
2 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Derse Katılım |
12 |
2 |
24 |
Problem Çözümü |
3 |
3 |
9 |
Tartışma |
3 |
4 |
12 |
Soru-Yanıt |
4 |
4 |
16 |
Beyin Fırtınası |
4 |
4 |
16 |
Makale Yazma |
1 |
7 |
7 |
Bireysel Çalışma |
6 |
4 |
24 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma |
4 |
3 |
12 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
5 |
5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
5 |
5 |
Okuma |
5 |
2 |
10 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
144
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[OC] 1 |
5
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 2 |
|
5
|
|
|
|
|
|
[OC] 3 |
|
|
5
|
|
|
|
|
[OC] 4 |
|
|
|
|
5
|
|
|
[OC] 5 |
|
|
|
|
|
5
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek