Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
GMS22012021341 | REKREASYON VE ANİMASYON | Ders | 2 | 4 | 3.00 |
Lisans
Rekreasyon kavram ve çeşitli alanlarla olan ilişkisine, yönetimine yönelik temel bilgileri vermek ve öğrencilerin bu bilgileri kullanarak konu dâhilinde sunu hazırlamalarını sağlamaktır.
1 | Rekreasyonla ilgili kavramları öğrenir. |
2 | Zaman kavramını yönetmeyi öğrenir. |
3 | Animasyon kavramlarını öğrenir. |
4 | Rekreasyon ve animasyon uygulamalarının yapabilme ve organize edebilir. |
Birinci Öğretim
[Yok]
Boş zamanın temel fonksiyonları ve etki alanları ile rekreasyon faaliyetlerine ihtiyaç duyulmasının nedenleri ve animasyon faaliyetleri ele alınacaktır.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Zaman ve Boş Zamanı Değerlendirme Kavramı | ||
2 | Boş Zaman ve Rekreasyon: Kavram ve Özellikler | ||
3 | Boş Zamanın Temel Fonksiyonları ve Etkileyen Faktörler | ||
4 | Rekreasyonun Tanımı ve Özellikleri | ||
5 | Rekreasyonun Sınıflandırılması Etkinlik Alanları | ||
6 | Rekreasyona Duyulan İhtiyacın Nedenleri | ||
7 | Boş zaman ve Rekreasyon Endüstrisi | ||
8 | Vize Sınavı | ||
9 | Rekreasyon ve Spor ilişkisi | ||
10 | Boş Zaman ve Rekreasyon Pazarlaması | ||
11 | Animasyon Hizmetlerinin Yönetimi | ||
12 | Yönetim Süreçleri | ||
13 | Animasyon Programlarının Hazırlanması ve Uygulanması | ||
14 | Rekreasyonda Liderlik ve Karar Verme | ||
15 | Rekreasyonda Proje Yönetimi | ||
16 | Final Sınavı |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 4 | 1 | 4 |
Toplam İş Yükü (saat) | 90 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | |
[OC] 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
[OC] 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
[OC] 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
[OC] 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |