Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SEC2082016191 | GİRİŞKENLİK EĞİTİMİ | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 2.00 |
Lisans
Hemşirelikte sorumluluk ve girişken etkileşim tekniklerini geliştirme
Dr. Öğretim Üyesi Nevin GÜNAYDIN
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Yok
Yok
Girişkenlik kavramı, dinleme, beden dili, davranış kavrama ve davranış türleri
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Girişkenlikte temel kavramlar | ||
2 | Beden dili kavramı | ||
3 | Beden dilinin kullanım özellikleri | ||
4 | Problem çözümü kavramı | ||
5 | Hemşirelikte problem çözümü yöntemleri | ||
6 | Mizah, öneri geliştirme | ||
7 | Empatik Yakşasım | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Girişkenliğin sosyolojik boyutu | ||
10 | Girişken davranış listesi | ||
11 | Girişken davranış listesi | ||
12 | Çocukta girişkenlik | ||
13 | Ekip çatışmaları | ||
14 | Ekip çatışmalarını yönetme | ||
15 | Ekip çatışmalarını yönetme | ||
16 | Final Sınavı |
B Üstün, “Hemşirelikte İletişim Becerileri Öğretimi”, İzmir,2005. Aydın ofset. G.Terakye, “Hasta Hemşire İlişkileri”, Ankara,1998.Aydoğdu ofset
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 2 | 1 | 2 |
Final Sınavı | 2 | 1 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 14 | 196 |
Bireysel Çalışma | 5 | 14 | 70 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 7 | 28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 3 | 14 | 42 |
Toplam İş Yükü (saat) | 340 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | |
[OC] 1 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||
[OC] 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||
[OC] 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | ||||
[OC] 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||
[OC] 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |