Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SEC2012016191 | GÜNCEL FARKINDALIK | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 2.00 |
Lisans
Türkçe
Öğrencilerde yerel, ulusal ve evrensel gündemle ilgili farkındalık oluşturmak. Öğrencilerin eleştirel düşünmesini sağlamak ve sosyal yönünü geliştirmektir.
Öğr Gör. Azize Nuran KAHRAMAN
1 | Gündemi takip etmenin önemini bilirler. |
2 | Farkındalığın objektif değerlendirmeye etkisini bilirler. |
3 | Farklı bakış açıları geliştirirler. |
4 | Eleştirel düşünce sistemini/bilimselproblemçözme sürecinde içselleştirirler. |
5 | Evrensel ve bilimsel değerlere saygılı,hoşgörülü bakış açısı kazanırlar. |
Yok
Yok
Gündem oluşturan sanatsal, kültürel, sportif,turistik,ekonomik vb olayların izlenmesi.Öğrenci grupları tarafından, gündeme gelen olayların sunumu.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Dersin tanıtımı, amacı, içeriği, derslerin işleniş yöntemi, öğrenci gruplarının belirlenmesi Fonetik olarak okuyun | ||
2 | Yakın çevremizde sanatsal, kültürel, sportif, etkinliklere katılabilecekleri yerlerin tanıtımı | ||
3 | Günübirlik turistik gezi yapılabilecek yerler; alışveriş mekanları, doğa yürüyüşleri, gastronomi | ||
4 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 1. Grup tarafından sunumu. | ||
5 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 2. Grup tarafından sunumu. | ||
6 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
7 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
8 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
9 | Ara sınav | ||
10 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
11 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
12 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
13 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
14 | Yerel, ülke ve dünya gündemini belirleyen olayların 3. Grup tarafından sunumu. | ||
15 | Dersin hayatımıza katkılarının değerlendirilmesi | ||
16 | Dönem sonu sınavı |
Yerel, ulusal ve uluslararası medya yayınları, Yazılı ve görsel basın verileri Dergiler, Gazeteler, İnternet, Kitaplar, Filmler, Görsel medya vs
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 67 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | |
[OC] 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 4 | 4 | 3 | |||||||
[OC] 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 4 | 4 | 3 | |||||||
[OC] 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 4 | 4 | 3 | |||||||
[OC] 4 | 2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 4 | 4 | 3 | |||||||
[OC] 5 | 2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 4 | 4 | 3 |