| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| SUBS1032014276 | GENEL İŞLETME | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 2.00 |
Önlisans
Türkçe
İşletmenin önemini öğretmek İşletme yönetimi bilgilerini etkinleştirmek İşletmenin kuruluş çalışmalarını bilmesini sağlamak
Öğr. Gör. Serkan DEMİRTAŞ
| 1 | İşletmeyle ilgili bilgi ve becerilere sahip olmak |
| 2 | Yönetim ve strateji hakkında bilgi sahibi olmak |
| 3 | İnsan kaynakları yönetimini açıklayabilmek |
Yok
Yok
İşletmenin tanımı ve çeşitleri İşletmenin misyonu, vizyonu, ilkeleri, amaçları ve hedefleri İşletmenin kuruluş çalışmaları İnsan kaynakları yönetimi
| Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
|---|---|---|---|
| 1 | İşletmeciliğe giriş | ||
| 2 | Yönetim ve strateji | ||
| 3 | Yönetici ve lider | ||
| 4 | İşletmenin tanımı ve çeşitleri | ||
| 5 | Hukuki açıdan işletme çeşitleri | ||
| 6 | İşletmenin misyonu, vizyonu, ilkeleri, amaçları ve hedefleri | ||
| 7 | İşletme yönetiminin fonksiyonları | ||
| 8 | Ara sınav | ||
| 9 | İşletme büyüklük ölçüleri | ||
| 10 | İşletmenin kuruluş çalışmaları - I | ||
| 11 | İşletmenin kuruluş çalışmaları - II | ||
| 12 | Girişimcilik | ||
| 13 | İşletmelerde kaos yönetimi | ||
| 14 | İşletmelerde markalaşma süreci | ||
| 15 | İnsan kaynakları yönetimi | ||
| 16 | Dönem sonu sınavı |
Tokol T., Sabuncuoğlu Z., Meslek Yüksekokulları için Genel İşletme, Alfa Yayınları, 2009 Ders notları
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
Yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 3 | 3 |
| Final Sınavı | 1 | 3 | 3 |
| Quiz | 2 | 3 | 6 |
| Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
| Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 62 | ||
| [PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | |
| [OC] 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | |||||||||
| [OC] 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | |||||||||
| [OC] 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |