Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
Faast Food ve Slow Food Akımını Öğrenme |
2 |
Temalı restoranlar ve barlar hakkında bilgi sahibi olma |
3 |
Dünyanın en iyi restoranları ve başarı hikayelerini öğrenme |
4 |
Kent mutfağı ve mutfak kültürünü karşılaştırabilme |
5 |
Yiyecek stilistliği ve fotoğrafçılığı hakkında bilgi sahibi olma |
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Faast Food Akımı |
|
|
2 |
Faast Food Akımı |
|
|
3 |
Slow Food Akımı |
|
|
4 |
Slow food Akımı |
|
|
5 |
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Franchising ve Başarı Hikayeleri |
|
|
6 |
Yeme Ortamı ve Etkileri |
|
|
7 |
Temalı Restoran ve Barlar |
|
|
8 |
Dünyanın En İyi Restoranları ve Başarı Hikayeleri |
|
|
9 |
Dünyanın En İyi Restoranları ve Başarı Hikayeleri |
|
|
10 |
Gıda Güvenliği ve Yeni Yaklaşımlar |
|
|
11 |
Gıda Güvenliği ve Yeni Yaklaşımlar |
|
|
12 |
Kent Mutfağı ve Mutfak Kültürü Üzerine Bir Değerlendirme |
|
|
13 |
Gastronomik Kültürel Mirasın Yeniden İcadı |
|
|
14 |
Yiyecek Stilistliği ve Fotoğrafçılığı |
|
|
15 |
Yenilebilir Çiçekler |
|
|
16 |
Moleküler Gastronomi |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Bireysel Çalışma |
14 |
2 |
28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
14 |
14 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
14 |
14 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
86
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[PC] 8 |
[PC] 9 |
[PC] 10 |
[PC] 11 |
[PC] 12 |
[PC] 13 |
[PC] 14 |
[PC] 15 |
[PC] 16 |
[PC] 17 |
[PC] 18 |
[PC] 19 |
[PC] 20 |
[OC] 1 |
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 2 |
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
[OC] 3 |
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
3
|
3
|
4
|
3
|
4
|
[OC] 4 |
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 5 |
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 6 |
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 7 |
3
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 8 |
3
|
4
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
[OC] 9 |
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 10 |
3
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek