Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
STJ2022018836 | STAJ-II | Ders | 2 | 4 | 5.00 |
Önlisans
Türkçe
Stajın amacı öğrencilerin teorik bilgi ve çalışmalarını muhasebe deneyimi ile güçlendirmektir. Öğrencilerin kariyerlerine yönelik kararlarını vermelerine yardımcı olacaktır.
Öğr. Gör. Dr. Engin YURDASEVER
1 | Üniversite eğitiminde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebilecektir. |
2 | Uygulamada karşılaştığı sorunları görmek için tek başına yada takım olarak seçenekler üretebilecektir. |
3 | Staj yapılan kurum veya şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. |
4 | Staj süresi boyunca üniversite eğitiminde verillmemiş yeni bilgi ve beceriler edinebilecektir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Staj, Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir (SMMM) veya Yeminli Mali Müşavir (YMM) bürolarında dört haftalık (20 iş günü) bir saha deneyimi kazanılmasını öngörmektedir.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Muhasebe deneyimi | ||
2 | Muhasebe deneyimi | ||
3 | Muhasebe deneyimi | ||
4 | Muhasebe deneyimi | ||
5 | Muhasebe deneyimi | ||
6 | Muhasebe deneyimi | ||
7 | Muhasebe deneyimi | ||
8 | Muhasebe deneyimi | ||
9 | Muhasebe deneyimi | ||
10 | Muhasebe deneyimi | ||
11 | Muhasebe deneyimi | ||
12 | Muhasebe deneyimi | ||
13 | Muhasebe deneyimi | ||
14 | Muhasebe deneyimi | ||
15 | Muhasebe deneyimi | ||
16 | Muhasebe deneyimi |
Yok
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Var
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 1 | 150 | 150 |
Toplam İş Yükü (saat) | 150 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | |
[OC] 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 4 | 2 | 4 | 5 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 |
[OC] 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 |
[OC] 3 | 2 | 5 | 5 | 4 | 2 | 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 2 | 3 |
[OC] 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 5 |