GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
PSEC2132018835 PAZARLAMA İLETİŞİMİ Seçmeli Ders Grubu 2 3 2.00

Önlisans


Türkçe


İletişim kavramından başlayarak.pazarlama iletişimine,pazarlama iletişiminden bütünleşik pazarlama iletişimine giden yolda öğrencinin karşısına çıkabilecek kavramların doğru kullanılmasını sağlamak


Öğr.Gör.Mehmet YALÇINKAYA


1 Tutundurma karması uygulamalarını karşılaştırabilme,
2 Pazarlama iletişimi etkinliklerinin planlanması ve organizasyonu yapabilme,
3 Doğrudan pazarlama,İnternette pazarlama yöntemlerini analiz edebilme,


Yok


Yok


Reklam, satış promosyonu, halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama, kitle iletişim araçları karmasını kullanarak pazarlama sektöründeki gelişmelere öğrenciyi hazırlamak


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Pazarlama iletişimi ve kavramı
2 İletişim kavramı ve öğeleri.
3 Bütünleşik pazarlama iletişimi.
4 Tutundurma karması uygulamaları.
5 Reklam,Halkla İlişkiler ve duyurum
6 Kişisel satış ve satış tutundurma.
7 Pazarlama karması unsurları ve pazarlama iletişimi.
8 Arasınav
9 Ürün ve ambalaj.
10 Dağıtım ve pazarlama iletişimi.
11 Fiyatın iletişim boyutu.
12 Doğrudan pazarlama,İnternette pazarlama.
13 Pazarlama iletişimi etkinliklerinin planlanması ve organizasyonu.
14 Pazarlama iletişimi ve etik.
15 Pazarlama iletişimi ve kavramı
16 Dönem sonu sınavı

Pazarlama İletişim Yönetimi -Yavuz ODABAŞI, Mine OYMAN İlave Kaynak Pazarlama İletişimi-Nihal Paşalı Taşoğlu



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Bütünleme Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Örnek Vaka İncelemesi 14 1 14
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 6 6
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 9 9
Toplam İş Yükü (saat) 60

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10
[OC] 1 3 3 3 2
[OC] 2 2 3 3
[OC] 3 4 3 2
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek