Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
HSEC2252016835 | MARKA YÖNETİMİ | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 2.00 |
Önlisans
Türkçe
Halkla ilişkiler ve pazarlama alanında önemli bir kavram olan “marka”nın ne anlama geldiği ve neden günümüzde bu kadar önemli olduğunun anlaşılmasını amaçlamaktadır. Aynı zamanda öğrencilerin markanın bileşenlerini bilmeleri ve bu doğrultuda bir markanın nasıl yönetildiğini anlamaları ve yorumlayabilmeleri amaçlanmaktadır
1 | Marka kavramını ve halkla ilişkilerdeki önemini tanımlar. |
2 | Marka ile kimlik arasındaki ilişkiyi anlar. |
3 | Marka kimliğinin nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. |
4 | Marka kişiliğini nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. |
5 | Marka imajının nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. |
Yok
Yok
1. Marka kavramını ve halkla ilişkilerdeki önemini tanımlar. Marka ile kimlik arasındaki ilişkiyi anlar. Markanın bileşenlerini ayırt eder. Farklı marka türlerini ayırt eder. Marka kimliğinin nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Giriş | ||
2 | Marka Nedir? | ||
3 | Marka ile “kimlik” ilişkisi | ||
4 | Markanın Bileşenleri | ||
5 | İsim, sembol ve slogan | ||
6 | Marka türleri | ||
7 | Marka kimliği ve konumlandırma | ||
8 | Arasınav | ||
9 | Kurum, Ürün ve Marka | ||
10 | Kurum, Ürün ve Marka | ||
11 | Kişi Marka Kavramı | ||
12 | Kişi Marka Kavramı | ||
13 | Ülke, Şehir ve Marka | ||
14 | Ülke, Şehir ve Marka | ||
15 | Değerlendirme | ||
16 | Dönem Sonu Sınavı |
Marka Olmak,T.Sabri ERDİL
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 12 | 12 |
Bütünleme Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | |
[OC] 1 | 1 | 4 | ||||||||
[OC] 2 | 1 | 4 | ||||||||
[OC] 3 | 1 | 2 | ||||||||
[OC] 4 | 1 | |||||||||
[OC] 5 | 2 | 4 | 4 |