Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
HSEC208201291200 | ÖRGÜT İÇİ İLETİŞİM VE MOTİV | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 2.00 |
Önlisans
Türkçe
Örgüt içerisinde oluşan iletişim ortamı ve örgüt personelinin motivasyonunu güçlendirici çalışmaları belirleyebilmek.
Öğr.Gör.Mehmet YALÇINKAYA
1 | Örgütlerde iletişimin önemini kavrayabilme |
2 | Motivasyona özendirici araçları tanımlayabilme. |
3 | Örgüt içerisindeki iletişim engellerine çözüm üretebilecek. |
4 | |
5 | |
6 |
Yok
Yok
Örgütlerde iletişim türleri ve boyutları ,örgütlerde ortaya çıkan iletişim engelleri İletişim engellerini iyileştirme yolları, Motivasyon motivasyona özendirici araçlar.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Organizasyonlarda iletişimin önemi | ||
2 | örgütlerde iletişimin niteliği | ||
3 | Örgütsel iletişimin boyutları | ||
4 | Örgütlerde iletişim biçimleri | ||
5 | Biçimsel gruplarda iletişim | ||
6 | Biçimsel olmayan gruplarda iletişim | ||
7 | Örgütlerde iletişim engelleri | ||
8 | Arasınav | ||
9 | Örgütlerde iletişimi iyileştirmenin yolları | ||
10 | Toplantı yönetimi | ||
11 | Motivasyon ve Motivasyonun oluşum süreci | ||
12 | Motivasyon Kuramları | ||
13 | Motivasyonda özendirici araçlar | ||
14 | Motivasyon araştırmasında kullanılan pratik yöntemler | ||
15 | Metaprogramlar ve Motivasyon | ||
16 | Dönem sonu sınavı |
TUTAR,Hasan;Örgütsel İletişim,Seçkin Yayınları,2009 ÖZALP,İnan; Örgütsel İletişim Örgüt Psikolojisi Zeyyat sabuncu/Melek tüz
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Bütünleme Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü (saat) | 61 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | |
[OC] 1 | 5 | 4 | ||||||||
[OC] 2 | 3 | 3 | 4 | |||||||
[OC] 3 | 5 | 4 | 3 | |||||||
[OC] 4 | ||||||||||
[OC] 5 | ||||||||||
[OC] 6 |