Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Anabilim Dalı 2019 yılında Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi'ne bağlı olarak açılmıştır. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bölümü, Ordu Üniversitesi Cumhuriyet kampüsü içerisinde Eğitim ve Öğretimini sürdürmektedir. Anabilim dalımızda 3 doçent bulunmaktadır.
Programı başarıyla tamamlayan öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretmeni Lisans diploması verilir.
Lisans
Adayların lise ve dengi okul diplomasına sahip olması ve Üniversite Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavından yeterli puanı almış olması gerekir.
Yükseköğretim Kurulu denkliği tanınan kurumlar arasında geçiş yapılabilir. Bu öğrencilerin alacakları dersler, mezun oldukları programlarda tamamladıkları dersler esas alınarak ilgili bölüm tarafından belirlenir.
Bir öğrencinin belirlenen ders programını başarıyla tamamlaması, minimum 240 AKTS kredi şartını karşılaması ve minimum 60/100 not ortalamasına sahip olması gerekir.
Bu programın amacı, öğretmen adaylarını temel akademik konular hakkında bilgi sahibi olmanın yanı sıra mesleğe yönelik gerekli beceri ve yeteneklerle yetiştirmektir. Ayrıca, öğrenciler teorik bilgileri pratikle birleştirecek şekilde eğitilirler; bir birey ve bir öğretmen olarak öğrencileri için doğru model olmak; kendini geliştirme ve zamanı yönetme, etkili iletişimi yapılandırma becerisi ile; bilimsel etik kurallara uyma sorumluluğu ile; insana, topluma ve doğaya duyarlı olmak ve yaşam boyu öğrenmenin öneminin farkında olmak.
Bu bölümden mezun olan öğrenciler, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı okullarda resmi ve özel sektörde öğretmen olarak çalışabilirler.
Lisans Derecesine sahip mezunlar, hem aynı hem de ilgili disiplinlerdeki ulusal ve / veya uluslararası düzeyde Yüksek Lisans programlarına başvurabilirler.
Değerlendirme yöntemleri, klasik testleri, çoktan seçmeli testleri, ödevleri, performans değerlendirmelerini ve ürün değerlendirmelerini içerebilir. Programdan mezun olabilmek için genel not ortalamasının en az 60 olması gerekir. Bir ders notu yukarıda belirtilen unsurlar değerlendirilerek oluşturulur ve harflerle verilir. Bir dersten başarılı olmak için öğrencilerin final sınavından en az 50 puan ve en az 60 puan ortalamasına sahip olması gerekir.
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği programında lisans derecesini tamamlamak için öğrenciler zorunlu ve seçmeli dersleri (toplam 240 AKTS) başarıyla tamamlamalı ve minimum 60/100 genel not ortalamasını korumalıdır.
Tam zamanlı
Anabilim Dalı Başkanı: Doç. Dr. Erhan YAYLAK-Tel: 0 (452) 226 52 00-5539 Fax: 0 (452) 226 52 46 E-mail: erhanyaylak@odu.edu.tr Doç. Dr. Filiz ZAYİMOĞLU ÖZTÜRK-Tel: 0 (452) 226 52 00-5535 Fax: 0 (452) 226 52 46 E-mail: filizzayimogluozturk@odu.edu.tr Doç. Dr. Talip ÖZTÜRK-Tel: 0 (452) 226 52 00-5534 Fax: 0 (452) 226 52 46 E-mail: talipozturk@odu.edu.tr
Sosyal Bilgiler Eğitim programında 3 doçent bulunmaktadır. Programda yer alan tüm dersleri başarıyla tamamlayan ve Sosyal Bilgler Öğretmenliği alanında lisans derecesi alan öğrencilere 4.00 not ortalaması üzerinden en az 2.00 verilir. Bu bölümden mezun olan öğrencilerin yurdun her yerinde performans gösterebilecek nitelikte bir öğretmeni olacaktır.
1 | Kendi öz değerlendirmesini yaparak, bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alır. |
2 | Sosyal bilgiler öğretimi alanında yeni yaklaşımlar hakkında bilgi sahibi olabilme. |
3 | Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
4 | Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
5 | Sosyal Bilgiler eğitimi alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrayabilme. |
6 | Alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir, öğrenmeyi yönlendirir ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütür. |
7 | Sosyal Bilgiler ile ilgili bilgilerin doğası, kaynağı, sınırlarıyla güvenirlik ve geçerliliklerinin değerlendirilmesi hakkında bilgi sahibidir. |
8 | Tarih, coğrafya, felsefe vb. sosyal bilgiler ve eğitim alanlarıyla ilgili konulara ilişkin bilgi birikimine sahip, uzmanlık düzeyinde edinilen kuramsal ve uygulama bilgilerini geliştirebilir ve farklı alanlardaki bulgularla birleştirerek yeni bilgiler üretebilir. |
9 | Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
10 | Sosyal Bilgiler alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilir, öğrenmeyi yönetebilir, yönlendirebilir ve yaşam boyu öğrenme yetkinliği kazanabilir. |
11 | İlköğretim ikinci kademedeki öğrencilerin gelişim özelliklerini ve öğrenme biçimlerini bilir, bu özelliklere uygun etkili planlama, materyal geliştirme ve uygulama yapabilir. |
12 | Sosyal Bilgiler alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
13 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir ve bunları öğretme ve denetlemede yetkinlik gösterir. ihtiyaçları belirler, öğrenimini yaşam boyu değerlendirmeye çalışır. |
14 | Sosyal Bilgiler alanıyla ilgili bilgi ve bulgularını ulusal ve uluslararası düzeydeki toplantılarda sözlü ve yazılı olarak paylaşabilir, tartışmaya açabilir, güncel gelişmeleri ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirebilir. |
15 | Alanında özümsediği bilgileri ve problem çözme yeteneğini disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilir. |
16 | Alanıyla ilgili öğretim programlarını ve kullanılmakta olan ölçme ve değerlendirme yöntemlerini bilir ve uygular. |
17 | Sosyal Bilgiler eğitimi konularında edindiği bilgileri; eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
18 | Sosyal Bilgiler Öğretmenliği alanıyla ilgili öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılayabilecek düzeyde alan bilgisine sahip olur. |
19 | Atatürk İlke ve İnkılâplarına bağlı, demokrasiye inanan, Türk milli, manevi, ahlaki ve kültürel değerlerinin bilincinde olan ve bunlara mesleğinde duyarlılık gösteren bir öğretmen olur. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKZ1012020337 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GKZ1032020337 | Türkçe | YABANCI DİL I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GKZ1052020337 | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GKZ1072020337 | Türkçe | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MBZ1012020337 | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBZ1042020337 | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ1012020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBZ1032020337 | Türkçe | GENEL FİZİKİ COĞRAFYA | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKZ1022020337 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GKZ1042020337 | Türkçe | YABANCI DİL II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GKZ1062020337 | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MBZ1022020337 | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBZ1032020337 | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ1022020337 | Türkçe | SİYASET BİLİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ1042020337 | Türkçe | İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ1062020337 | Türkçe | SOSYAL ANTROPOLOJİ VE MEDENİYET TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ1082020337 | Türkçe | GENEL BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYA | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS2020331_2-1 | Türkçe | GKS2020331_2-1 | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
MBS2020331_2-1 | Türkçe | MBS2020331_2-1 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
MBZ2022020337 | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBZ2032020337 | Türkçe | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBS2020331_2-1 | Türkçe | SBS2020331_2-1 | Seçmeli | - | - | - | - | |
SBZ2012020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ2032020337 | Türkçe | TÜRKİYE'NİN FİZİKİ COĞRAFYASI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ2052020337 | Türkçe | İLK TÜRK-İSLAM DEVLETLERİ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ2072020337 | Türkçe | ORTAÇAĞ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 12 | 0 | 0 | 26 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS2020331_2-2 | Türkçe | GKS2020331_2-2 | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
GKZ2022020337 | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
MBS2020331_2-2 | Türkçe | MBS2020331_2-2 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
MBZ2012020337 | Türkçe | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBZ2042020337 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBS2020331_2-2 | Türkçe | SBS2020331_2-2 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
SBZ2022020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ2042020337 | Türkçe | BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBZ2062020337 | Türkçe | VATANDAŞLIK BİLGİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ2082020337 | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYASI | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 13 | 2 | 0 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS2020331_3-1 | Türkçe | GKS2020331_3-1 | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
MBS2020331_3-1 | Türkçe | MBS2020331_3-1 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
MBZ3012020337 | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBZ3022020337 | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBS2020331_3-1 | Türkçe | SBS2020331_3-1 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
SBZ3012020337 | Türkçe | OSMANLI TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBZ3032020337 | Türkçe | YENİ VE YAKIN ÇAĞ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBZ3052020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
Toplam | 11 | 0 | 0 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS2020331_3-2 | Türkçe | GKS2020331_3-2 | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
MBS2020331_3-2 | Türkçe | MBS2020331_3-2 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
MBZ3032020337 | Türkçe | EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBZ3042020337 | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBS2020331-3-2 | Türkçe | SBS2020331_3-2 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
SBZ3022020337 | Türkçe | OSMANLI TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBZ3042020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBZ3062020337 | Türkçe | SİYASİ COĞRAFYA VE TÜRKİYE JEOPOLİTİĞİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBZ3082020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
Toplam | 13 | 0 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
BMBZ4052020337 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS2020331_4-1 | Türkçe | MBS2020331_4-1 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
MBZ4012020337 | Türkçe | OKULLARDA REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBS2020331_4-1 | Türkçe | SBS2020331_4-1 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
SBZ4012020337 | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ4032020337 | Türkçe | SANAT VE MÜZE EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBZ4052020337 | Türkçe | MEDYA OKUR YAZARLIĞI VE EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBZ4072020337 | Türkçe | TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 12 | 6 | 0 | 30 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
BMBZ4062020337 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS2020331_4-2 | Türkçe | MBS2020331_4-2 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
MBZ4022020337 | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBS2020331_4-2 | Türkçe | SBS2020331_4-2 | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
SBZ4022020337 | Türkçe | TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ4042020337 | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBZ4062020337 | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 10 | 6 | 0 | 30 | ||||
GKS2020331_2-1 - GKS2020331_2-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS0022020337 | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0032020337 | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0072020337 | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0082020337 | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0112020337 | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0122020337 | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0162020337 | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0182020337 | Türkçe | TÜRK SANAT TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS2020331_2-1 - MBS2020331_2-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBS0052020337 | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0062020337 | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0092020337 | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0102020337 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0142020337 | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0152020337 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0162020337 | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0172020337 | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0182020337 | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS2020331_2-1 - SBS2020331_2-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
SBS0042020337 | Türkçe | KÜRESELLEŞME VE TOPLUM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0072020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL-ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0092020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0132020337 | Türkçe | TÜRKİYE'NİN EKONOMİK YAPISI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS2020331_2-2 - GKS2020331_2-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS0022020337 | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0052020337 | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0062020337 | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0072020337 | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0102020337 | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0172020337 | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS2020331_2-2 - MBS2020331_2-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBS0012020337 | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0042020337 | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0062020337 | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0082020337 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0112020337 | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0122020337 | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0172020337 | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0182020337 | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0202020337 | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS2020331_2-2 - SBS2020331_2-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
SBS0032020337 | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0072020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL-ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0112020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS2020331_3-1 - GKS2020331_3-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS0042020337 | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0062020337 | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0092020337 | Türkçe | KARİYER PLANLANMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0142020337 | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0162020337 | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS2020331_3-1 - MBS2020331_3-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBS0012020337 | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0022020337 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0052020337 | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0082020337 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0112020337 | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0122020337 | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0182020337 | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS2020331_3-1 - SBS2020331_3-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
SBS0032020337 | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0082020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0122020337 | Türkçe | TÜRK HUKUK SİSTEMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS2020331_3-2 - GKS2020331_3-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKS0052020337 | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0062020337 | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0132020337 | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKS0192025337 | Türkçe | KODLAMA EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS2020331_3-2 - MBS2020331_3-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBS0082020337 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0092020337 | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0212020337 | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS2020331-3-2 - SBS2020331_3-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
SBS0012020337 | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS0082020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS2020331_4-1 - MBS2020331_4-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBS0082020337 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0162020337 | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS2020331_4-1 - SBS2020331_4-1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
SBS0062020337 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS2020331_4-2 - MBS2020331_4-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBS0042020337 | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0052020337 | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS0112020337 | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBS2020331_4-2 - SBS2020331_4-2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
SBS0022020337 | Türkçe | GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |