GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
İSL7036 PAZARLAMADA VAKA ANALİZLERİ Ders 1 2 5.00

Doktora


Türkçe


Pazarlamada Vaka Analizleri dersi, öğrencilere farklı pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi edinmenin yanı sıra, işletmelerin yürüttükleri pazarlama faaliyetlerinde karşılaşabilecekleri sorunlara proaktif çözüm sunma yeteneği kazanma fırsatı sunmayı amaçlamaktadır. Ayrıca, bu ders iş hayatında önemli bir fark oluşturabilecek çeşitli perspektifleri anlama ve benimseme becerisi geliştirmeye katkıda bulunmayı amaçlamaktadır.


Doç. Dr. Derya ÖZTÜRK


1 Yeni nesil pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olur.
2 Pazarlama vaka örnekleri ile farklı bakış açıları kazanır.
3 İşletmelerin yürüttükleri pazarlama faaliyetlerinde karşılaşılabilecek vakalara proaktif çözümler sunma yeteneği kazanır.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Örnek vaka analizleri ile zenginleştirilmiş olan bu ders, mobil pazarlama, elektronik ağızdan ağıza pazarlama, sürdürülebilir pazarlama, yeşil pazarlama, izinli pazarlama, tacizkar pazarlama, gerilla pazarlama, çok kanallı pazarlama, içerik pazarlama, nöro pazarlama, duyusal pazarlama, deneyimsel pazarlama, ilişkisel pazarlama, viral pazarlama, tuzak pazarlama, ağ pazarlama, değer temelli pazarlama, destinasyon pazarlama, niş pazarlama, sosyal medya pazarlaması, veri tabanlı pazarlama gibi birçok pazarlama yaklaşımını içeren zengin bir içeriğe sahiptir.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Dijital Pazarlama ve Mobil Pazarlama Vaka Örnekleri
2 Pazarlama 4.0 ve Pazarlama 5.0 Vaka Örnekleri
3 Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama Vaka Örnekleri
4 Sürdürülebilir Pazarlama ve Yeşil Pazarlama Vaka Örnekleri
5 İzinli Pazarlama ve Tacizkar Pazarlama Vaka Örnekleri
6 İçerik Pazarlama ve Çok Kanallı Pazarlama Vaka Örnekleri
7 Gerilla Pazarlama Vaka Örnekleri
8 Ara Sınav
9 Nöropazarlama ve Duyusal Pazarlamada Vaka Örnekleri
10 Deneyimsel Pazarlama ve İlişkisel Pazarlama Vaka Örnekleri
11 Viral Pazarlama ve Tuzak Pazarlama Vaka Örnekleri
12 Ağ Pazarlama ve Değer Temelli Pazarlama Vaka Örnekleri
13 Destinasyon Pazarlama ve Niş Pazarlama Vaka Örnekleri
14 Sosyal Medya Pazarlaması ve Veri Tabanlı Pazarlama Vaka Örnekleri
15 Retro Pazarlama ve Postmodern Pazarlama Vaka Örnekleri
16 Final Sınavı

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları – Vaka Analizleri ile- Editör: Aysun Kahraman ve Esra Güven, Gazi Kitapevi.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Örnek Vaka İncelemesi 10 4 40
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 10 3 30
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 3 30
Toplam İş Yükü (saat) 144

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15
[OC] 1 5 3
[OC] 2 4 4
[OC] 3 4 3 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek