GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
İSL7013 PAZARLAMADA YENİ TRENDLER Ders 1 1 5.00

Doktora


Türkçe


Bu dersin pazarlamanın dönüşüm evreleri ve teknolojik gelişmelerin pazarlamaya olan etkisinin incelenmesidir.


Doç. Dr. Derya ÖZTÜRK


1 Yeni nesil pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olur.
2 Pazarlama yeni trendleri ile farklı bakış açıları kazanır.
3 İşletmelerin yürüttükleri pazarlama faaliyetlerine yeni pazarlama teknikleri sunma yeteneği sunar.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Dersin kapsamı; Etkinlik Pazarlaması, Gerilla Pazarlama, İlişki Pazarlaması, Veritabanlı Pazarlama, Etkileşimli Pazarlama, Ağ Pazarlaması, Viral Pazarlama, Fısıltı Gazetesi, Deneyim Pazarlaması, Niş Pazarlama konularını içermektedir.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Etkinlik Pazarlaması
2 Gerilla Pazarlama
3 İlişki Pazarlaması
4 Veritabanlı Pazarlama
5 Etkileşimli Pazarlama
6 Ağ Pazarlaması
7 Viral Pazarlama
8 Ara Sınav
9 Fısıltı Gazetesi
10 Deneyim Pazarlaması
11 Niş Pazarlama
12 Örnek olay çalışması
13 Örnek olay çalışması
14 Örnek olay çalışması
15 Örnek olay çalışması
16 Final Sınavı

Konu ile ilgili yapılmış makaleler, internet siteleri



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Örnek Vaka İncelemesi 1 3 3
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 10 3 30
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 3 30
14 3 42
Toplam İş Yükü (saat) 149

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15
[OC] 1 5 3
[OC] 2 4 3
[OC] 3 4 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek