Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
TİB7008 | ULUMÜ'L-KUR'AN ÇALIŞMALARI | Ders | 1 | 1 | 5.00 |
Doktora
ulûmu'l-kur'ân hakkında öğrenciye yeterli düzeyde bilgi sunmak.
Prof. Dr. Sadık KILIÇ
1 | ulûmu'l-kur'ân literatürü hakkında bilgi sahibi olmak |
2 | ulûmu'l-kur'ân tartışmaları hakkında bilgi sahibi olmak |
3 | ulûmu'l-kur'ân üzerine fikir sahibi olmak |
4 | ulûmu'l-kur'ân'ın önemini kavramak |
5 | ulûmu'l-kur'ân hakkındaki tartışmalarda fikir sahibi olmak |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
ulûmu'l-kur'ân litaratürü ve tartışmalar
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Temel kavramlar | ||
2 | ulûmu'l-kur'ân literatürü | ||
3 | ulûmu'l-kur'ân literatürü | ||
4 | ulûmu'l-kur'ân hususunda temel tartışmalar | ||
5 | ulûmu'l-kur'ân hususunda temel tartışmalar | ||
6 | ulûmu'l-kur'ân hususunda temel tartışmalar | ||
7 | Evrensellik ulûmu'l-kur'ân ilişkisi | ||
8 | Klasik dönemde ulûmu'l-kur'ân | ||
9 | Klasik dönemde ulûmu'l-kur'ân | ||
10 | Ara sınav | ||
11 | Modern dönemde ulûmu'l-kur'ân | ||
12 | ulûmu'l-kur'ân hakkında oryantalist iddialar | ||
13 | ulûmu'l-kur'ân hakkında oryantalist iddialar | ||
14 | ulûmu'l-kur'ân meselesinin geleceği üzerine: Kuran ve zamanüstülük |
el-İtkân fi ulumi'l-Kuran Ez-Ziyade vel-İhsan fi ulumil-Kuran
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 10 | 8 | 80 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 5 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 2 | 3 | 6 |
Toplam İş Yükü (saat) | 140 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | |
[OC] 1 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
[OC] 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 |
[OC] 3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 |
[OC] 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
[OC] 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 3 | 2 | 4 | 4 |