Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
GMS6023 | MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | Ders | 1 | 1 | 5.00 |
Yüksek Lisans
Misafirler ile iletişim kurabilme ve misafirleri özelliklerine göre sınıflandırma, misafir davranışlarını, misafirlerin satın alma yöntem ve sıklıklarına göre misafir davranışlarını yorumlayabilme, misafir memnuniyeti ve memnuniyet ölçümü gibi beceriler kazandırmak.
Prof. Dr. Cavit Yavuz
Birinci Öğretim
[Yok]
Bu ders kapsamında Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi'nin perakndecilik, pazarlama, satış ve hizmet alanlarındaki uygulamaları ele alınmaktadır.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)", Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, Aura Kitapları - "Müşteri İlişkileri Yönetimi - CRM", Don Peppers , Dr. Martha Rogers, Optimist Yayınları - "Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm)", Kollektif, Nobel Yayın Dağıtım - "Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools", V. Kumar ve Werner Reinartz, Springer - "Customer Relationship Management : Concepts And Technologies", Francis Buttle ve Stan Maklan, T&F/Routledge - "Customer Relationship Management: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy", Roger J. Baran ve Robert J. Galka, Routledge
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Toplam İş Yükü (saat) | 0 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 |