GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
RPD6000T TEZ DANIŞMANLIĞI Ders 1 1 30.00

Yüksek Lisans



Tez dersinde öğrencilerden ders sürecinde elde ettikleri bilgiler yoluyla, alandaki ilgi duydukları güncel, özgün ve akademik bir araştırmayı tamamlamaları beklenmektedir.


Doç. Dr. Mustafa Alperen KURŞUNCU


1 Tez konusunu belirler.
2 Tez konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
3 Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar.
4 Araştırmayı rapor haline getirir.

Birinci Öğretim


-


-


Öğrenciler danışmanları rehberliğinde planladıkları bir araştırma çerçevesinde, belirledikleri konu ile ilgili alan araştırması içeren, yorum yapacakları ve fikir üretecekleri ulusal ya da uluslararası düzeyde bir bilimsel çalışma gerçekleştirirler.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Dönemin planlanması ve ders içeriğinin açıklanması - -
2 Tez içeriğine yönelik çalışma - -
3 Tez içeriğine yönelik çalışma - -
4 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmaları - -
5 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmaları - -
6 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmaları - -
7 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmaları - -
8 Ara Sınav - -
9 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmaları - -
10 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmaları - -
11 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmaları - -
12 Teze yönelik araştırma ve yazma çalışmalarının değerlendirilmesi ve düzenlenmesi - -
13 Tez yazma çalışmalarına yönelik tartışma - -
14 Final Sınavı - -

California Berkeley University Library (2009). APA Style Citations (American Psychological Association). Erişim: [http://www.lib.berkeley.edu/instruct/guides/apastyle.pdf]. EriGim Tarihi: 29 Ağustos 2009. Day, A. Robert. Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Nasıl Yayımlanır. Gülay Aşkar Altay (çev.), 8.Basım, Ankara: TÜBİTAK Yayınları, 2003. Karasar, Niyazi. Araştırmalarda Rapor Hazırlama. 8. Basım, Ankara: Alkm Yayınevi , 1995. Murray Rowenna Anı Yayıncılık, Tez nasıl yazılır? (Çeviren :Şakir Çınkır) Ankara,2016 Türkiye Bilimler Akademisi. Bilimsel Araştırmada Etik ve Sorunları. Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi, 2002. Üstdal, Muzaffer ve Kural Gülbahar. Bilimsel Araştırma Nasıl Yapılır, Nasıl Yazılır, İstanbul: Beta Basım Yayım, 1997



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

-


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 600 600
Final Sınavı 1 300 300
Toplam İş Yükü (saat) 900

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6
[OC] 1 5 5 5 4 5 4
[OC] 2 5 3 3 4 5 4
[OC] 3 4 5 4 4 5 5
[OC] 4 5 5 3 3 4 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek