GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
DUM6000 UZMANLIK ALAN DERSİ Ders 2 3 30.00

Yüksek Lisans


Türkçe


Denizcilik işletmelerinde pazarlama ve araştırma yöntemleri konuları ile ilgili teorik bilgilerin aktarılması ve sektöre uygulanması




Birinci Öğretim



[Yok]


Bu ders kapsamında bir hizmet sektörü olarak denizcilik işletmelerinde pazarlama, tedarik zinciri yönetimi, hizmet kalitesi ve araştırma yöntemleri incelenmektedir. Denizcilik işletmeleri pazarlama perspektifinden değerlendirilerek öğrencilere işletmelerde hizmet kavramı ve pazarlaması, hizmet pazarlama karması, iç müşteri kavramı, müşteri ilişkileri yönetimi, iletişim ve bilgi akışı, stratejik pazarlama planlaması, dijital pazarlama, tedarik zinciri yönetimi konuları hakkında bilgi verilmektedir. Ayrıca öğrencilerin bilimsel araştırma yeteneği kazanması için araştırmada yöntem ve yaklaşım konuları incelenmektedir.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar

Deniz İşletmeciliğinde Temel Pazarlama Bilgisi, Erdal Arlı, Cinius Yayınevi Liman İşletmelerinde Hizmet Pazarlaması, Soner Esmer, Detay Yayıncılık Pazarlama 4.0: Gelenekselden Dijitale Geçiş, Philip Kotler (Çev. Nadir Özata), Optimist Yayınevi SPSS Uygulamalı Çok Değişkenli İstatistik Teknikleri, Şeref Kalaycı, Asil Yayın Dağıtım AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi, Sait Gürbüz, Seçkin Yayınları





Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Toplam İş Yükü (saat) 0

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek