Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
İSL5045 | TEMEL TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI | Ders | 1 | 1 | 5.00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Müşteri davranışı ve pazarlamadaki rolü ile ilgili temel konular hakkında bilgi vermek.
Doç. Dr. Derya ÖZTÜRK
1 | Tüketici davranışı ile ilgili konulara ilişkin yönetsel bir bakış açısı kazanılır. |
2 | Tüketici davranışının alt boyutları incelenir. |
3 | Farklı tüketici profilleri analiz edilir. |
4 | Tüketici karar alma süreçleri incelenir |
5 | Satın alma davranışı sonrası farklı tüketici davranışları incelenir. |
İkinci Öğretim
Yok
Yok
Tüketici Davranışına Giriş, Dış Faktörler, İç Faktörler, Tüketicinin Karar Verme Süreci, Endüstriyel Tüketici Davranışı
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Tüketici davranışına giriş | ||
2 | Algılama | ||
3 | Öğrenme ve hafıza | ||
4 | Motivasyon, değerler ve ilgilenim | ||
5 | Tutumlar | ||
6 | Kişilik | ||
7 | Tüketici karar süreci | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Alışveriş, satın alma, satın alma sonrası değerlendirme | ||
10 | Referans grupları ve fikir önderleri | ||
11 | Aile ve hane halkı karar verme süreçleri | ||
12 | Yaşam tarzları | ||
13 | Gelir ve sosyal sınıflar | ||
14 | Yaş ve alt kültürler | ||
15 | Kültür ve tüketici davanışı | ||
16 | Final |
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being - Michael R. Solomon Tüketici Davranışları-Prof. Dr. Ahmet Hamdi İslamoğlu,Prof. Dr. Remzi Altunışık
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 4 | 56 |
Örnek Vaka İncelemesi | 1 | 3 | 3 |
Makale Yazma | 1 | 3 | 3 |
Makale Kritik Etme | 1 | 3 | 3 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 10 | 4 | 40 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 10 | 3 | 30 |
Toplam İş Yükü (saat) | 137 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | |
[OC] 1 | 3 | 5 | 4 | 4 | ||
[OC] 2 | 4 | |||||
[OC] 3 | 4 | 4 | 4 | |||
[OC] 4 | 5 | |||||
[OC] 5 | 5 |