GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
İSL6047 STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ Ders 1 1 5.00

Yüksek Lisans


Türkçe


Bu dersin amacı pazarlama kavramı ve yöntemlerinin stratejik pazarlama perspektifiyle başarılı bir biçimde uygulanabilmesi için gerekli olan teorik altyapının örnek olaylar yardımıyla öğrencilere aktarımıdır


Doç.Dr.Derya ÖZTÜRK


1 Stratejik pazarlama ile ilgili kavram ve ilişkilerin ve, uygulamasının edinimi.
2 Kavramları ve teorileri kullanarak durumları analiz edebilme ve stratejik bir yaklaşımla karar verebilme edinimi
3 Güçlü bir pazarlama planının nasıl oluşturulduğunun edinimi

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Stratejik pazarlama dersi pazarlama alanında çalışmak isteyen öğrencilerin yanı sıra finans, operasyon gibi diğer alanlarda kariyer yapmak isteyen öğrencilere güçlü bir işletmenin pazarda nasıl başarı yakalayabileceğine dair değerli bilgiler sunar.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Stratejik Pazarlama Kavramları
2 Pazar analizi
3 Rekabet analizi
4 Tüketici analizi
5 Sunum
6 Yeni ürün geliştirme
7 Ara sınav
8 Ürün Stratejileri
9 Fiyat stratejileri
10 Dağıtım stratejileri
11 İletişim stratejileri
12 Grup Analizleri, Sunumları
13 Grup Analizleri, Sunumları
14 Grup Analizleri, Sunumları
15 Grup Analizleri, Sunumları
16 Final sınavı

Kotler & Keller, Marketing Management, Pearson.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Örnek Vaka İncelemesi 1 2 2
Bireysel Çalışma 10 3 30
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma 10 3 30
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 10 2 20
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 2 20
Toplam İş Yükü (saat) 146

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6
[OC] 1 4 4
[OC] 2 3 5 3
[OC] 3 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek