Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
IDE6000U | UZMANLIK ALAN DERSİ | Ders | 1 | 1 | 30.00 |
Yüksek Lisans
Bu dersin sonunda öğrenciler şunları yapabileceklerdir: Belirli bir edebi alanda ileri düzeyde bilgi göstermek. Birincil ve ikincil metinleri eleştirel ve teorik bir bakış açısıyla analiz etmek. Özgün araştırma soruları ve argümanlar geliştirmek. Edebiyat çalışmalarına uygun araştırma yöntemlerini uygulamak. Bulgularını yazılı ve sözlü formatlarda sunmak.
1 | Bu dersin sonunda öğrenciler şunları yapabileceklerdir: Belirli bir edebi alanda ileri düzeyde bilgi göstermek. |
2 | Birincil ve ikincil metinleri eleştirel ve teorik bir bakış açısıyla analiz etmek. |
3 | Özgün araştırma soruları ve argümanlar geliştirmek. |
4 | .Edebiyat çalışmalarına uygun araştırma yöntemlerini uygulamak. |
Birinci Öğretim
[Yok]
Bu ders, yüksek lisans öğrencilerine edebiyat çalışmalarında belirli bir alanda derinlemesine bir anlayış kazandırmak için tasarlanmıştır. Ders, seçilen edebi alanla ilgili temel teorik çerçevelere, tarihsel bağlamlara ve eleştirel metodolojilere odaklanacaktır. Yakın okumalar, tartışmalar ve araştırmalar yoluyla öğrenciler, birincil ve ikincil metinlerle etkileşime girerek seçilen edebi geleneğin, türün veya yazarın inceliklerini keşfedeceklerdir.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
2 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
3 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
4 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
5 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
6 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
7 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
8 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
9 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi | ||
10 | Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 10 | 10 | 100 |
Tartışma | 1 | 1 | 1 |
Soru-Yanıt | 10 | 10 | 100 |
Beyin Fırtınası | 10 | 10 | 100 |
Proje Hazırlama | 10 | 1 | 10 |
Proje Sunma | 1 | 10 | 10 |
Makale Yazma | 10 | 5 | 50 |
Makale Kritik Etme | 10 | 1 | 10 |
Bireysel Çalışma | 10 | 10 | 100 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 10 | 10 | 100 |
Okuma | 10 | 15 | 150 |
1 | 1 | 1 | |
10 | 10 | 100 | |
7 | 10 | 70 | |
Toplam İş Yükü (saat) | 905 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | |
[OC] 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
[OC] 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
[OC] 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
[OC] 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |