GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
IDE6000U UZMANLIK ALAN DERSİ Ders 1 1 30.00

Yüksek Lisans



Bu dersin sonunda öğrenciler şunları yapabileceklerdir: Belirli bir edebi alanda ileri düzeyde bilgi göstermek. Birincil ve ikincil metinleri eleştirel ve teorik bir bakış açısıyla analiz etmek. Özgün araştırma soruları ve argümanlar geliştirmek. Edebiyat çalışmalarına uygun araştırma yöntemlerini uygulamak. Bulgularını yazılı ve sözlü formatlarda sunmak.



1 Bu dersin sonunda öğrenciler şunları yapabileceklerdir: Belirli bir edebi alanda ileri düzeyde bilgi göstermek.
2 Birincil ve ikincil metinleri eleştirel ve teorik bir bakış açısıyla analiz etmek.
3 Özgün araştırma soruları ve argümanlar geliştirmek.
4 .Edebiyat çalışmalarına uygun araştırma yöntemlerini uygulamak.

Birinci Öğretim



[Yok]


Bu ders, yüksek lisans öğrencilerine edebiyat çalışmalarında belirli bir alanda derinlemesine bir anlayış kazandırmak için tasarlanmıştır. Ders, seçilen edebi alanla ilgili temel teorik çerçevelere, tarihsel bağlamlara ve eleştirel metodolojilere odaklanacaktır. Yakın okumalar, tartışmalar ve araştırmalar yoluyla öğrenciler, birincil ve ikincil metinlerle etkileşime girerek seçilen edebi geleneğin, türün veya yazarın inceliklerini keşfedeceklerdir.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
2 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
3 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
4 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
5 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
6 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
7 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
8 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
9 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi
10 Öğretim Planlaması: Sistematik ve Doğrudan Öğretim Formatları ve İncelemesi



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Quiz 1 1 1
Derse Katılım 10 10 100
Tartışma 1 1 1
Soru-Yanıt 10 10 100
Beyin Fırtınası 10 10 100
Proje Hazırlama 10 1 10
Proje Sunma 1 10 10
Makale Yazma 10 5 50
Makale Kritik Etme 10 1 10
Bireysel Çalışma 10 10 100
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 10 10 100
Okuma 10 15 150
1 1 1
10 10 100
7 10 70
Toplam İş Yükü (saat) 905

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12
[OC] 1 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 2 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek