Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
TİB6008 | ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ | Ders | 1 | 2 | 5.00 |
Yüksek Lisans
Kur’An tefsirinin çağdaş dönemdeki örnekleri hakkında bilgi vermek.
Prof. Dr. Sadık KILIÇ
1 | 1-Çağdaş tefsir metinleri hakkında bilgi sahibi olur |
2 | 2-Çağdaş tefsir metinlerini okur ve analiz eder |
3 | 3-Tefsir metinlerinden hangi kaynaklara müracaat edeceğini bilir |
4 | 4-Çağdaş tefsir metinleri hakkında bilgi sahibi olur |
Birinci Öğretim
Yok
[Yok]
Çağdaş tefsir metinleri
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
2 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
3 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
4 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
5 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
6 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
7 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
8 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
9 | Vize Sınavı | ||
10 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
11 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
12 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
13 | Safvetü’t-Tefâsîr’den Örnek Metinler | ||
14 | Final Sınavı |
Safvetü’t-Tefâsîr (Muhammed Ali es-Sâbûnî)
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Beyin Fırtınası | 10 | 8 | 80 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 5 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 2 | 3 | 6 |
Toplam İş Yükü (saat) | 140 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | |
[OC] 1 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
[OC] 2 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
[OC] 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | |||
[OC] 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |