Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
TAB6046 | TARIMSAL PROJELERİN TASARIMI VE YÖNETİMİ | Ders | 1 | 1 | 6.00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Tarımsal projelerin tasarlanması ve yönetilmesi hususunda bilgiler edinmek
Asst. Prof. Fatih ÖNER
1 | Tarımsal proje hazırlama konusunda fikir üretebilme yeteneğine sahiptir |
2 | Tarımsal projelerin yönetilmesi konusunda dikkat edilecek hususlar hakkında bilgiye sahiptir |
3 | Has the ability to produce ideas about agricultural project preparation |
4 | Has knowledge about issues to be considered in managing agricultural projects |
5 |
Yok
Yok
Tarımsal projelerin hazırlanma basamakları ve yönetme hususları
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Bilimin önemi ve tarımdaki yeri | ||
2 | Bilim, araştırma ve proje ilişkileri | ||
3 | Tarımsal araştırmalarda proje hazırlamanın önemi | ||
4 | Tarımsal araştırmalarda proje hazırlamanın basamakları | ||
5 | Tarımsal araştırmalarda proje hazırlamanın basamakları | ||
6 | Projenin tasarlanması | ||
7 | Projenin yazılması | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Projenin yazılması | ||
10 | Projenin yazılması | ||
11 | Proje başvurusu | ||
12 | Örnek tarımsal proje | ||
13 | Örnek tarımsal proje | ||
14 | Tarımsal projenin yönetilmesi | ||
15 | Tarımsal projenin yönetilmesi | ||
16 | Final sınavı |
Inan, H. (2000), Proje Hazirlama ve Degerlendirme Teknigi, Tekirdag. Rehber, E., Erkuş, A. (2007), Tarımda Proje Hazırlama Tekniği, 5. Baskı, Bursa.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 7 | 98 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 24 | 24 |
Toplam İş Yükü (saat) | 182 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | |
[OC] 1 | 1 | 2 | |||||||||
[OC] 2 | 3 | ||||||||||
[OC] 3 | |||||||||||
[OC] 4 | |||||||||||
[OC] 5 |