Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
TAB600S | SEMİNER | Ders | 1 | 2 | 6.00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Bilimsel araştırma ve yayın faaliyetleri kapsamında, öğrenciye ileri becerilerin kazandırılması, sunum becerileri ve görsel işitsel araç kullanım yetkinliğinin geliştirilmesidir.
Bölüm Öğretim Üyeleri
1 | Bilimsel veri toplamayı öğrenir |
2 | Verileri rapor haline getirmeyi öğrenir |
3 | Sunum yapmayı öğrenir |
4 | |
5 |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Seminer dersinde öğrenci danışmanının rehberliğinde alana yönelik belirlenen bir konu üzerinde çalışır. Bilimsel yöntem ile veri toplar, tez yazım kurallarına göre raporlaştırır ve topluluk önünde sunumunu yapar.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | seminer konusunun belirlenmesi | yok | yok |
2 | literatür taraması | yok | yok |
3 | literatür taraması | yok | yok |
4 | literatür taraması | yok | yok |
5 | literatür taraması | yok | yok |
6 | |||
7 | literatür taraması | yok | yok |
8 | literatür taraması | yok | yok |
9 | seminer yazımı | yok | yok |
10 | seminer yazımı | yok | yok |
11 | seminer yazımı | yok | yok |
12 | seminer yazımı | yok | yok |
13 | seminer yazımı | yok | yok |
14 | seminer yazımı | yok | yok |
15 | sunum hazırlığı | yok | yok |
16 | seminer sunumu | yok | yok |
seminer konusu ile ilgili makale, tez ve kitaplar
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Tartışma | 14 | 12 | 168 |
Takım/Grup Çalışması | 14 | 6 | 84 |
Beyin Fırtınası | 14 | 6 | 84 |
Rapor Hazırlama | 12 | 15 | 180 |
Rapor Sunma | 2 | 4 | 8 |
Proje Hazırlama | 14 | 10 | 140 |
Proje Sunma | 2 | 4 | 8 |
Seminer | 1 | 14 | 14 |
Makale Yazma | 14 | 10 | 140 |
Bireysel Çalışma | 14 | 6 | 84 |
Toplam İş Yükü (saat) | 910 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | |
[OC] 1 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | |||||
[OC] 2 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | |||||
[OC] 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||
[OC] 4 | |||||||||||
[OC] 5 |