Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
BAH6000T | TEZ DANIŞMANLIĞI | Ders | 2 | 3 | 30.00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Dersin amacı, öğrenciye hazırlayacağı tez konusunda bir öğretim üyesinin rehberlik etmesi ve danışmanlık yapmasıdır.
Prof. Dr. Hatice BİLİR EKBİÇ
1 | Öğrenci alanıyla ilgili bazı dersler alır |
2 | Öğrenci alanıyla ilgili bir konuda detaylı araştırma yapar ve bilgi toplar |
3 | Öğrenci bilimsel bir disiplin kazanır |
4 | Öğrenci bilimsel bir tez hazırlar ve savunur |
5 |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Meyve yetiştirme ve ıslahı, sebze yetiştirme ve ıslahı, üzüm yetiştirme ve ıslahı, süs bitkileri yetiştirme ve ıslahı alanlarıyla ilgili olarak, tez danışmanı tarafından verilen bir araştırma konudur.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Tez konusu araştırma | ||
2 | Tez konusu hakkında bilgi toplama | ||
3 | Tez konusu hakkında bilgi toplama | ||
4 | Materyal ve metod araştırma | ||
5 | Materyal ve metod araştırma | ||
6 | ara sınav | ||
7 | Materyal ve metod araştırma | ||
8 | Araştırma planlama | ||
9 | Araştırma planlama | ||
10 | Araştırma planlama | ||
11 | Tez hazırlama bilgileri | ||
12 | Tez hazırlama bilgileri | ||
13 | Tez hazırlama bilgileri | ||
14 | Tez hazırlama bilgileri | ||
15 | Değerlendirme | ||
16 | final sınavı |
Meyve yetiştirme ve ıslahı, sebze yetiştirme ve ıslahı, üzüm yetiştirme ve ıslahı, süs bitkileri yetiştirme ve ıslahı alanlarıyla ilgili kaynaklar
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Laboratuvar | 6 | 8 | 48 |
Soru-Yanıt | 10 | 8 | 80 |
Deney | 8 | 4 | 32 |
Gözlem | 8 | 10 | 80 |
Alan Çalışması | 8 | 10 | 80 |
Makale Kritik Etme | 8 | 10 | 80 |
Bireysel Çalışma | 14 | 20 | 280 |
Okuma | 14 | 15 | 210 |
Toplam İş Yükü (saat) | 890 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | |
[OC] 1 | 4 | 5 | 5 | |||
[OC] 2 | 3 | 3 | ||||
[OC] 3 | 5 | |||||
[OC] 4 | 4 | |||||
[OC] 5 | 4 | 5 | 4 |