Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Öğrenci dini tasavvufi halk edebiyatında manzum ve mensur eserlerin genelinde görülen ortak anlatım şekillerini kavrar. |
2 |
Öğrenci gelenekteki bu hususiyetleri divan edebiyatı ve aşık edebiyatı mahsulleriyle karşılaştırıp benzer ve farklı yönleri ortaya koyabilir. |
3 |
|
4 |
|
5 |
|
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında üslup |
|
|
2 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında üslup |
|
|
3 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatı şairlerinin ortak anlatım özellikleri |
|
|
4 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatı şairlerinin ortak anlatım özellikleri |
|
|
5 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında anlatım kalıpları |
|
|
6 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında anlatım kalıpları |
|
|
7 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında anlam ve söz sanatlarıyla anlatım |
|
|
8 |
Ara sınav |
|
|
9 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında anlam ve söz sanatlarıyla anlatım |
|
|
10 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında âşıkların yetişmesi |
|
|
11 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında âşıkların yetişmesi |
|
|
12 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında aşk ve güzellik anlayışı |
|
|
13 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında aşk ve güzellik anlayışı |
|
|
14 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında motifler |
|
|
15 |
Dini-tasavvufi halk edebiyatında motifler |
|
|
16 |
Dönem sonu sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Bütünleme Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Uygulama/Pratik |
14 |
1 |
14 |
Bireysel Çalışma |
14 |
3 |
42 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma |
14 |
3 |
42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
8 |
4 |
32 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
6 |
4 |
24 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
157
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[OC] 1 |
3
|
5
|
4
|
|
|
|
|
[OC] 2 |
3
|
5
|
4
|
|
|
|
|
[OC] 3 |
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 4 |
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 5 |
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek