Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
HYK2252014173 | MADALYON VE ÖDÜL HEYKELCİĞİ TAS. I | Ders | 2 | 3 | 2.00 |
Lisans
Türkçe
Madalyonun tarihi ve gelişimi ile başlayarak özgün madalyon tasarımına yapımı
Doç. Mine DEĞİRMENCİ AYDIN
1 | Mitolojik kahramanları ve inemli olayları bilmek |
2 | Mitolojik kahramanların görevlerini ve sembollerini bilmek |
3 | Heykel ve resimde mitolojik kahramanların ve olayların nasıl yorumlandığını bilmek |
4 | Mitolojik Kahramanların heykelleri hakkında bilgi sahibi olmak |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Madalyon tarihi ve dönemlere göre tasarım ve madalyon tasarım teknikleri, madalyon eskiz çalışmasıyla başlayarak madalyon tasarımları gerçekleştirilmesi.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Madalyon tarihi | ||
2 | Madalyon örnekleri | ||
3 | Madalyon teknikleri | ||
4 | Madalyon eskizi | ||
5 | Madalyon eskizi | ||
6 | Madalyon yapımı | ||
7 | Madalyon yapımı | ||
8 | Arasınav | ||
9 | Madalyon eskizi | ||
10 | Madalyon eskizi | ||
11 | Madalyon eskizi | ||
12 | Madalyon yapımı | ||
13 | Madalyon yapımı | ||
14 | Madalyon yapımı | ||
15 | Madalyon yapımı | ||
16 | Final |
The Medal,Philip Attwood, Mark Jones, Bookmag Inverness,1992
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Bütünleme Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Uygulama/Pratik | 6 | 2 | 12 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 6 | 2 | 12 |
Toplam İş Yükü (saat) | 58 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | [PC] 19 | [PC] 20 | [PC] 21 | [PC] 22 | [PC] 23 | [PC] 24 | [PC] 25 | [PC] 26 | [PC] 27 | [PC] 28 | |
[OC] 1 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||
[OC] 2 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||
[OC] 3 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||
[OC] 4 | 5 |