GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
GENG1082016146 İNGİLİZCE KONUŞMA BECERİLERİ-II Ders 1 2 3.00

Lisans


İngilizce


Bu dersin amacı öğrencilerin; dinleme becerisini geliştirmesini, sözlü anlatım becerisini geliştirmesini, kelime dağarcığını geliştirmesini, sözlü ifadeleri rahatça ve yerinde kullanabilmesini, not alma yöntemlerini öğrenmesini sağlamaktır.


Öğr. Gör. Nurgül Bekdemir


1 Sözlü anlatım becerisini geliştirebilme.
2 Not alma tekniklerinin temel ilkelerini kavrayabilme.
3 Not alma tekniklerini etkin kullanabilme.
4 Sözlü olarak etkin iletişim kurabilme.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Dinleme, Konuşma, Not Alma Teknikleri, Sözlük Çalışmaları


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Dersin tanıtımı: Kapsamı, önemi ve kurallar; Dinlemenin fonksiyonları Tanışma ve ders içeriğinin incelenmesi, Anlatım
2 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 1. Bölüm; Deyimler (Bölüm 1-2)
3 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 2. Bölüm; Deyimler (Bölüm 3-4)
4 Dikte ve Sözlük Çalışmaları Konuşma Sınıf içi tartışma; Deyimler (Bölüm 5-6)
5 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 3. Bölüm; Deyimler (Bölüm 7-8)
6 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 4. Bölüm; Deyimler (Bölüm 9-10)
7 Dikte ve Sözlük Çalışmaları Konuşma Sınıf içi tartışma; Deyimler (Bölüm 11-12)
8 Ara sınav Ses kayıtları teslimi
9 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 5. Bölüm; Deyimler (Bölüm 13-14)
10 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 6. Bölüm; Deyimler (Bölüm 15-16)
11 Dikte ve Sözlük Çalışmaları Konuşma Sınıf içi tartışma; Deyimler (Bölüm 17-18)
12 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 7. Bölüm; Deyimler (Bölüm 19-20)
13 Dinleme Not Alma Teknikleri Deyimler 8. Bölüm; Deyimler (Bölüm 21-22)
14 Dikte ve Sözlük Çalışmaları Konuşma Sınıf içi tartışma; Deyimler (Bölüm 23-24)
15 Dikte ve Sözlük Çalışmaları Konuşma Sınıf içi tartışma; Deyimler (Bölüm 25-26); Ses kayıtları teslimi
16 Final

Ders Kitabı Lynch, Tony. Study Listening: A Course in Listening to Lectures and Note-Taking. Cambridge: Cambridge UP, 2004. Yardımcı Kitaplar Dixson, Robert. Essential Idioms in English. NY: Pearson Education Inc., 2004. Rossman, Mary Blanche ve Mary Wilda Mills. The Dictation Spelling Book. St. Louis: Nixon-Jones Printing Co., 1905. Spelling and Dictation Class-Book with Etymological Exercises. London: Simpkin, Marshall and co. and Hamilton, Adams and co., 1864.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 2 2
Derse Katılım 15 2 30
Uygulama/Pratik 15 2 30
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 8 1 8
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 14 2 28
Toplam İş Yükü (saat) 99

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15 [PC] 16 [PC] 17 [PC] 18
[OC] 1
[OC] 2
[OC] 3
[OC] 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek