Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ENG4072016136 | MEZUNİYET TEZİ-I | Ders | 4 | 7 | 5.00 |
Lisans
İngilizce
Bu dersin amacı lisans programı adaylarının bağımsız araştırma yapmayı öğrenmelerini ve İngiliz edebiyatı ile edebiyat kuramı alanlarındaki bilgi ve eleştirel becerilerinden yararlanarak onaylanmış bir konu üzerine özgün bir eleştirel metin yazmalarını sağlamaktır.
Öğr. Gör. İbrahim Koç
1 | Edebiyat alanındaki araştırma yöntemlerini ve edebiyata çeşitli eleştirel yaklaşımları çok daha iyi kavrayabilirler |
2 | İngiliz Dili ve Edebiyatı alanında bağımsız araştırma yürütmeyi öğrenirler |
3 | Akademik disiplinlerindeki en yeni araştırma materyallerini eleştirel bir yaklaşımla inceleyebilir ve kullanabilirler. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Tez konusunun belirlenmesi | ||
2 | Tez konusunun belirlenmesi | ||
3 | Tez cümlesinin yazılması | ||
4 | Kaynakça oluşturulması | ||
5 | Kaynakça oluşturulması | ||
6 | Kaynakça oluşturulması | ||
7 | Kaynakça oluşturulması | ||
8 | Kaynakça oluşturulması | ||
9 | Kaynakça oluşturulması | ||
10 | Taslağın yazımı | ||
11 | Taslağın yazımı | ||
12 | Taslağın yazımı | ||
13 | Taslağın yazımı | ||
14 | Taslağın yazımı | ||
15 | Taslağın yazımı | ||
16 | Taslağın yazımı |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 16 | 2 | 32 |
Bireysel Çalışma | 16 | 4 | 64 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 8 | 2 | 16 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 15 | 2 | 30 |
Rapor | 5 | 1 | 5 |
Toplam İş Yükü (saat) | 150 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | |
[OC] 1 | 4 | 2 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 5 | 4 | ||||||||
[OC] 2 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||
[OC] 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 |