Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SEÇ1132014873 | BEDEN EĞİTİMİ | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 3.00 |
Önlisans
Türkçe
Öğrencilerin; gelişim özellikleri göz önünde tutularak, onların fiziksel yönden sağlıklı ve güçlü olması, beden eğitimi spor yapma alışkanlığı kazandırılması, basketbol/badminton branşlarını oynayabilecek düzeye getirilmesi ve bu spor branşları hakkında bilgi sahibi olmaları genel amaçtır.
1 | Bütün organ ve sistemlerini seviyesine uygun olarak güçlendirebilme ve geliştirebilme. |
2 | Sinir ve kas koordinasyonunu geliştirebilme |
3 | Beden eğitimi ve sporla ilgili beceri, tavır ve alışkanlıklar edinebilme. |
Yok
Yok
Sınıf içinde uygun sportif faaliyetlerin yapılması, spor müsabakaları hakkında genel bilgi ve becerilerin geliştirilmesi.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Dersin Tanıtımı (dersin amacı ve işleyiş planı) | ||
2 | Beden eğitimi ve sporun amaçları | ||
3 | Spor Tarihi ve Olimpizm | ||
4 | Sportif branşların tanıtılması | ||
5 | Basketbol oyun kuralları | ||
6 | Basketbol temel alıştırmaları | ||
7 | Basketbolda savunma ilkeleri ve alıştırmaları | ||
8 | Basketbolda hücum/ hızlı hücum ilkeleri ve alıştırmaları | ||
9 | Ara sınav | ||
10 | Badminton oyun kuralları | ||
11 | Badminton temel alıştırmaları | ||
12 | Badmintonda savunma ilkeleri ve alıştırmaları | ||
13 | Badmintonda hücum ilkeleri ve alıştırmaları | ||
14 | Sınıf içi Badminton maçları | ||
15 | Sınıf içi Basketbol maçları | ||
16 |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Toplam İş Yükü (saat) | 86 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | [PC] 19 | [PC] 20 | [PC] 21 | [PC] 22 | [PC] 23 | [PC] 24 | |
[OC] 1 | 4 | |||||||||||||||||||||||
[OC] 2 | 4 | 3 | ||||||||||||||||||||||
[OC] 3 | 3 | 4 | 3 |