Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
STAJ20020148310 | STAJ - II | Ders | 2 | 4 | 5.00 |
Önlisans
Stajın amacı öğrencilerin teorik bilgi ve çalışmalarını muhasebe deneyimi ile güçlendirmektir. Öğrencilerin kariyerlerine yönelik kararlarını vermelerine yardımcı olacaktır.
1 | Staj süresi boyunca üniversite eğitiminde verillmemiş yeni bilgi ve beceriler edinebilecektir. |
2 | Staj yapılan kurum veya şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. |
3 | Uygulamada karşılaştığı sorunları görmek için tek başına yada takım olarak seçenekler üretebilecektir. |
4 | Üniversite eğitiminde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebilecektir. |
Yok
Yok
Üniversite eğitiminde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebilecektir. Uygulamada karşılaştığı sorunları görmek için tek başına yada takım olarak seçenekler üretebilecektir. Staj yapılan kurum veya şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. Staj süresi boyunca üniversite eğitiminde verillmemiş yeni bilgi ve beceriler edinebilecektir.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | İşyeri Stajı | x | |
2 | İşyeri Stajı | x | |
3 | İşyeri Stajı | x | |
4 | İşyeri Stajı | x | |
5 | İşyeri Stajı | x | |
6 | İşyeri Stajı | x | |
7 | İşyeri Stajı | x | |
8 | İşyeri Stajı | x | |
9 | İşyeri Stajı | x | |
10 | İşyeri Stajı | x | |
11 | İşyeri Stajı | x | |
12 | İşyeri Stajı | x | |
13 | İşyeri Stajı | x | |
14 | İşyeri Stajı | x | |
15 | İşyeri Stajı | x | |
16 | İşyeri Stajı | x |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 1 | 150 | 150 |
Toplam İş Yükü (saat) | 150 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | [PC] 19 | [PC] 20 | |
[OC] 1 | ||||||||||||||||||||
[OC] 2 | ||||||||||||||||||||
[OC] 3 | ||||||||||||||||||||
[OC] 4 |