Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SEC2062022851 | MESLEKİ YABANCI DİL II | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 4.00 |
Önlisans
İngilizce
Öğrencilerin mesleki terminolojiyle okuma, anlama ve telaffuz becerilerini geliştirmelerini sağlamak.
Öğr. Gör. Yeliz ŞENKAYA
1 | Temel mesleki terminolojiyi kavrama |
2 | Mesleki terimlerin kullanıldığı bir makaleyi özetleyebilme |
3 | Mesleki terminolojiyi kullanarak bir makale üzerine İngilizce yorum yapmak |
Birinci Öğretim
[Yok]
Mesleki alandaki dil becerilerinin geliştirilmesi için gerekli teknik İngilizce kelime ve gramer bilgisinin sağlanması
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | İlgili alanda makale inceleme | ||
2 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
3 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
4 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
5 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
6 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
7 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
10 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
11 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
12 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
13 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
14 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
15 | İlgili alanda makale incelemesi | ||
16 | Final Sınavı |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Uygulama/Pratik | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü (saat) | 84 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | [PC] 19 | [PC] 20 | [PC] 21 | [PC] 22 | [PC] 23 | [PC] 24 | [PC] 25 | [PC] 26 | [PC] 27 | [PC] 28 | [PC] 29 | |
[OC] 1 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
[OC] 2 | 4 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||
[OC] 3 | 3 | 5 |