GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
BEB10120099224 BEDEN EĞİTİMİ I Ders 1 1 3.00

Önlisans


Türkçe


Beden Eğitimi ve Spor kavramını tanımlayabilecektir.


Zafer GÜL


1 Beden Eğitimi ve Spor kavramını tanımlayabilecektir
2 Beden Eğitimi ve Sporun, tarihi gelişimini açıklar
3 Beden Eğitimi ve Sporun, tanımını yapar
4 Beden Eğitimi ile Sporun, farklılıklarını yorumlar
5 Beden Eğitimi ve Sporun amaçlarını açıklayabilecektir


Yok


Yok


Beden eğitimi ve sporun temel ilkeri


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Beden eğitimi ve sporda temel kavramlar
2 Eğitim ve öğretimde beden eğitimi ve sporun yeri
3 Beden eğitimi ve sporun amaçları
4 Felsefesi ve diğer bilimlerle ilişkisi
5 Beden eğitimi ve sporda meslek alanlarının geleceği
6 Farklı beden eğitimi ve spor yaklaşımlarının temel ilkeleri
7 Sporda gelişme ve başarının temelleri
8 Ara Sınav
9 Amatör sporlar
10 Olimpiyatlar ve olimpiyatlarda meydana gelen siyasi olaylar
11 Spor bilimleri ve performans
12 Hareket eğitiminin amacı ve işlevleri
13 Hareket eğitiminin amacı ve işlevleri
14 Sporda rekorları hazırlayan faktörler
15 Sporda rekorları hazırlayan faktörler
16 Final sınavı



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Uygulama/Pratik 14 1 14
Bireysel Çalışma 14 1 14
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 8 1 8
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 1 10
Toplam İş Yükü (saat) 90

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15 [PC] 16 [PC] 17 [PC] 18 [PC] 19 [PC] 20 [PC] 21 [PC] 22 [PC] 23 [PC] 24 [PC] 25 [PC] 26 [PC] 27 [PC] 28 [PC] 29 [PC] 30 [PC] 31 [PC] 32 [PC] 33 [PC] 34 [PC] 35 [PC] 36 [PC] 37
[OC] 1
[OC] 2
[OC] 3
[OC] 4
[OC] 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek