Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MUH2102018836 | MALİ TABLOLAR VE ANALİZ | Ders | 2 | 4 | 2.00 |
Önlisans
Türkçe
Öğrencilere mali tabloların düzenlenmesi ve yorumlanması konularında bilgi vermek.
Öğr. Gör. Harun ÇAM
1 | Muhasebebin temel ilkeleri ve mali planlama |
2 | Ek ve temel mali tabloların hazırlanması |
3 | Ek ve temel mali tabloların düzenlenmesi |
4 | Mali tabloların analizi |
5 | Analiz yöntemleri |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
mali analiz, mali planlama, temel ve ek mali tablolar ve bunların analizi, analiz yöntemleri
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Muhasebenin temel ilkeleri, mali planlama, mali başarısızlık | ||
2 | Mali analizin amaçları, tarafları, mali analiz türleri | ||
3 | Bilanço ve Gelir tablosu | ||
4 | Bilanço ve Gelir tablosu | ||
5 | Ek mali tablolar | ||
6 | Ek mali tablolar | ||
7 | Ek mali tablolar | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Karşılaştırmalı mali tablo analizi | ||
10 | Dikey yüzde yöntemi | ||
11 | Trend analizi | ||
12 | Oran analizi | ||
13 | Oran analizi | ||
14 | Mali planlama yöntemleri | ||
15 | Mali planlama yöntemleri | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Notları
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | |
[OC] 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 |
[OC] 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
[OC] 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 |
[OC] 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 |
[OC] 5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 |