GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
İİNS11420109121 MATEMATİK II Ders 1 2 5.00

Önlisans


Türkçe


Dersin amacı mesleğinde Matematik ile ilgili bilgi ve becerilerinin kazandırılmasıdır.


Yrd. Doç. Dr. Erdem TÜRKELİ


1 Mesleğinde VEKTÖRLER, KARMAŞIK SAYILAR, DENKLEMLER VE EŞİTSİZLİKLER ile ilgili uygulamalar yapabilirler.
2 Mesleğinde Matrisler , Lineer Denklem Sistemleri ve İSTATİSTİK ile ilgili uygulamalar yapabilirler.
3
4
5


Yok


Yok


Vektörler, Karmaşık Sayılar, Denklemler ve Eşitsizlikler, Matrisler, Lineer Denklem Sistemleri, İstatistik


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Düzlemde vektörler
2 Uzayda vektörler , Uzayda iç çarpım işlemi
3 Karmaşık sayılar
4 Karmaşık sayılarda dört işlem
5 Karmaşık sayıların kutupsal koordinatları
6 Karmaşık sayıların kutupsal koordinatları
7 Denklem kavramı
8 Eşitsizlik kavramı
9 Arasınav
10 Matrisler
11 Determinant
12 Lineer Denklem Sistemleri
13 Lineer Denklem Sistemleri
14 İstatistik’in tanımı Betimleyici istatistik
15 İstatistik’in tanımı Betimleyici istatistik
16 Dönem sonu sınavı

1- BALCI, M., 2008.Temel Matematik, Balcı Yayınları 2- ATASOY, V., 2008.Genel Matematik, Murathan Yayınevi 3- ÇUVALCIOĞLU, G., 2007, Temel Matematik, ABP Yayınevi 4- ÇEVİK, A.S., BOZACI, E.,2005, Genel Matematik, Nobel Yayın 5- ALTUNTAŞ, A.,2007, ÖSS Matematik, Birey Yayınları



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 15 4 60
Problem Çözümü 10 4 40
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma 10 2 20
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 6 2 12
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 2 20
Toplam İş Yükü (saat) 154

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15 [PC] 16 [PC] 17 [PC] 18 [PC] 19 [PC] 20 [PC] 21 [PC] 22
[OC] 1 4 4 4 5 5 5 5 4 3 4 4
[OC] 2 3 4 4 4 5 5 5 5 3 5 4
[OC] 3
[OC] 4
[OC] 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek