Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
İkna ve iknacı ile ilgili temel özellikleri öğrenir. |
2 |
İkna sürecinin unsurlarını bilir. |
3 |
Kişilik ve ikna arasındaki bağlantıyı öğrenir. |
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
İkna kavramı |
|
|
2 |
İkna kavramı |
|
|
3 |
İkna kavramının tarihsel gelişimi |
|
|
4 |
İkna kavramının tarihsel gelişimi |
|
|
5 |
İkna süreci ve unsurları |
|
|
6 |
İkna süreci ve unsurları |
|
|
7 |
İkna özellikleri |
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Sözlü İletişim |
|
|
10 |
Sözsüz İletişim |
|
|
11 |
Etkili konuşma yöntemleri |
|
|
12 |
Etkili beden dili yöntemleri |
|
|
13 |
Kişilik ve İkna |
|
|
14 |
Başarılı ikna yöntemleri |
|
|
15 |
Başarılı ikna yöntemleri |
|
|
16 |
Dönem sonu sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
7 |
2 |
14 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
7 |
3 |
21 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
65
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[PC] 8 |
[PC] 9 |
[PC] 10 |
[PC] 11 |
[PC] 12 |
[PC] 13 |
[PC] 14 |
[PC] 15 |
[PC] 16 |
[PC] 17 |
[OC] 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek