Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
UMPS2022013273 | İŞLETME YÖNETİMİ II | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 3.00 |
Önlisans
• Yönetim fonksiyonlarını öğretmek • İnsan kaynakları yönetimini öğretmek • Üretim yönetimini öğretmek • Pazarlama yönetimini öğretmek
Öğr. Gör. Tarık ARIK
1 | Yönetim işlevlerini yerine getirmek |
2 | İnsan kaynaklarını yönetmek |
3 | Üretim ve pazarlama faaliyetlerini yönetmek |
4 | İşletmenin mali yapısını yönetmek |
Yok
Yok
• Planlama, örgütleme, yöneltme • İşe alım, işgören eğitimi, iş değerleme, ücretlendirme • Üretim, pazarlama, satış politikaları
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Planlama yapmak, örgütleme yapmak | ||
2 | Yöneltmek, koordinasyon sağlamak | ||
3 | Denetleme | ||
4 | İnsan kaynaklarını planlamak, işgören adayını bulmak | ||
5 | İşgöreni seçmek, işe alıştırma(oryantasyon) eğitimi vermek | ||
6 | İşgören performansını değerleme | ||
7 | Ücretlendirmek | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Üretim planlaması | ||
10 | Hedef pazarı belirlemek, ürün geliştirme | ||
11 | Fiyatlandırma ve tutundurma politikalarını belirlemek | ||
12 | Müşteri ilişkilerini yönetmek | ||
13 | Gelir ve gider hesaplarını yönetmek | ||
14 | Borç ve alacakları yönetmek | ||
15 | Varlıkları Yönetmek, Kaynakları Yönetmek | ||
16 | Final sınavı |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 7 | 7 |
Toplam İş Yükü (saat) | 86 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | |
[OC] 1 | 5 | 3 | 4 | 2 | |||||||||||||
[OC] 2 | 5 | 3 | 4 | 2 | |||||||||||||
[OC] 3 | 5 | 3 | 4 | 2 | |||||||||||||
[OC] 4 | 5 | 3 | 4 | 2 |