Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
UMP2062013273 | MUHASEBE DENETİMİ | Ders | 2 | 4 | 4.00 |
Önlisans
Türkçe
Muhasebe denetiminin ilkelerini öğretmek, Muhasebe denetiminin süreçlerini öğretmek,
Sezgin ÇANAKCİ
1 | Denetim standartlarını sınıflandırabilir. |
2 | Denetim sürecini sıralayabilir. |
3 | Mali tabloların denetimini ayırt edebilir. |
Yok
Yok
Muhasebe ve denetim ilişkisi. Denetim standartları. İç kontrol. Denetim testleri ve planlaması. Denetimde örnekleme oluşturmak ve kanıt toplamak. Bilanço ve gelir tablosu denetleme. Denetim raporu.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Muhasebe ve denetim ilişkisini kurmak | ||
2 | Muhasebe ve denetim ilişkisini kurmak | ||
3 | Denetim standartlarını ayırt etmek | ||
4 | İç kontrol yapmak | ||
5 | İç kontrol yapmak | ||
6 | Denetim testleri ve planlaması yapmak | ||
7 | Denetim testleri ve planlaması yapmak | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Denetim testleri ve planlaması yapmak | ||
10 | Denetimde örnekleme oluşturmak ve kanıt toplamak | ||
11 | Denetimde örnekleme oluşturmak ve kanıt toplamak | ||
12 | Bilanço ve gelir tablosunu denetlemek | ||
13 | Bilanço ve gelir tablosunu denetlemek | ||
14 | Denetim raporu oluşturmak | ||
15 | Denetim raporu oluşturmak | ||
16 | Dönem Sonu Sınavı |
Güçlü F, Muhasebe Denetimi, Seçkin Yayınları, 2008
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 2 | 4 | 8 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 4 | 8 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 2 | 4 | 8 |
Toplam İş Yükü (saat) | 112 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | |
[OC] 1 | 5 | 5 | |||||||||||||||
[OC] 2 | 5 | 5 | |||||||||||||||
[OC] 3 | 5 | 5 |