Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
UMPS1052013273 | İLETİŞİM | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 2.00 |
Önlisans
Türkçe
• Sözlü, sözsüz, yazılı, biçimsel, biçimsel olmayan, örgüt içi ve örgüt dışı iletişim kurmasını öğretmek • İletişim becerilerini geliştirmek
Doç. Dr. Anıl Kaan UÇAR
1 | İletişimin tanımını öğrenme, sözlü ve sözsüz iletişim türlerine hakim olmak |
2 | Etkili iletişim kurma yöntemlerini bilme |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
• İletişimin tanımı, temel özellikleri, iletişim sürecinin temel öğeleri ve iletişim sürecinin işleyişi • Sözlü iletişim, Sözsüz iletişim • Örgütsel İletişimin İşlevi
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | İletişimin tanımı, temel özellikleri, iletişim sürecinin temel öğeleri ve iletişim sürecinin işleyişi | ||
2 | İletişimin tanımı, temel özellikleri, iletişim sürecinin temel öğeleri ve iletişim sürecinin işleyişi | ||
3 | Sözlü iletişim | ||
4 | Sözlü iletişim | ||
5 | Sözlü iletişim | ||
6 | Sözsüz iletişim | ||
7 | Sözsüz iletişim | ||
8 | Arasınav | ||
9 | Dinleme, İletişimin engel ve problemlerinin ortadan kaldırılması | ||
10 | Dinleme, İletişimin engel ve problemlerinin ortadan kaldırılması | ||
11 | Örgütsel İletişimin Anlamı | ||
12 | Örgütsel İletişimin İşlevi | ||
13 | Örgütsel İletişimin İşlevi | ||
14 | Örgütsel İletişimin Boyutları | ||
15 | Örgütsel İletişimi Engelleyen Faktörler | ||
16 | Final Sınavı |
Ahmet Haluk YÜKSEL, İkna Edici İletişim, Anadolu Üniversitesi Yayınları No:94, Eskişehir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 8 | 8 |
Toplam İş Yükü (saat) | 58 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | |
[OC] 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||
[OC] 2 | 5 | 5 | 5 | 5 |