Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
UMP1012013273 | GENEL MUHASEBE I | Ders | 1 | 1 | 5.00 |
Önlisans
Türkçe
Muhasebe ilkelerini öğretmek Muhasebe sürecini öğretmek Muhasebe kaydı için öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek
Öğretim Görevlisi Sezgin ÇANAKCİ
1 | Hesap planı oluşturabilme |
2 | Bilanço düzenleyebilme |
3 | Büyük defter ve mizan düzenleyebilme |
4 | Varlık hesaplarını kaydedebilme |
Yok
Yok
Muhasebe usul ve esasları, Ana ve alt hesapları, Açılış kaydı, Açılış ve kapanış bilançosu, Büyük defter, Mizan, Dönen varlıklar, Duran varlıklar.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Muhasebe usul ve esaslarını uygulamak | ||
2 | Ana ve alt hesapları oluşturmak | ||
3 | Açılış kaydı düzenlemek | ||
4 | Açılış kaydı düzenlemek | ||
5 | Açılış ve kapanış bilânçosu düzenlemek | ||
6 | Açılış ve kapanış bilânçosu düzenlemek | ||
7 | Büyük defter düzenlemek | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Büyük defter düzenlemek | ||
10 | Mizan düzenlemek | ||
11 | Mizan düzenlemek | ||
12 | Dönen varlıkları kaydetmek | ||
13 | Dönen varlıkları kaydetmek | ||
14 | Duran varlıkları kaydetmek | ||
15 | Duran varlıkları kaydetmek | ||
16 | Dönem sonu sınavı |
Tanış, V.Naci; 2011. Yüksekokullar İçin Genel Muhasebe kitabı 1.Baskı. Karahan Kitabevi. Adana
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Quiz | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 4 | 56 |
Bireysel Çalışma | 14 | 4 | 56 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 4 | 8 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 2 | 6 | 12 |
Toplam İş Yükü (saat) | 138 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | |
[OC] 1 | 5 | 5 | 4 | 5 | |||||||||||||
[OC] 2 | 5 | 4 | 5 | 5 | |||||||||||||
[OC] 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | |||||||||||||
[OC] 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |