Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
UGTS2322015272 | YÖRESEL ÜRÜNLER TEKNOLOJİSİ | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 3.00 |
Önlisans
Farklı bölgelerdeki ürünlerin üretimini, ürünlerinin etkilerini öğretebilme.
Öğr. Gör. Serap ÖRÜNDÜ
1 | Farklı yörelere ait ürünler ile ilgili bilimsel ve teknik alanda kendini geliştirebilme |
2 | Türk Gıda Kodeksi ve mevzuata uygun olarak farklı yöresel ürünleri üretebilme |
3 | Farklı yöresel ürünler ile ilgili AR-GE yapabilecek yeteneğe sahip olabilme |
Yok
Yok
Karadeniz Bölgesi, Akdeniz Bölgesi, Güneydoğu Anadolu Bölgesi, Doğu Anadolu Bölgesi, Ege Bölgesi, İç Anadolu Bölgesi, Marmara bölgesi yöresel ürünleri.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Karadeniz Bölgesi yöresel ürünleri | ||
2 | Karadeniz Bölgesi yöresel ürünleri | ||
3 | Marmara Bölgesi yöresel ürünleri | ||
4 | Marmara Bölgesi yöresel ürünleri | ||
5 | Güneydoğu Anadolu Bölgesi yöresel ürünleri | ||
6 | Güneydoğu Anadolu Bölgesi yöresel ürünleri | ||
7 | Doğu Anadolu Bölgesi yöresel ürünleri | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Doğu Anadolu Bölgesi yöresel ürünleri | ||
10 | Ege Bölgesi yöresel ürünleri | ||
11 | Ege Bölgesi yöresel ürünleri | ||
12 | Akdeniz Bölgesi yöresel ürünleri | ||
13 | Akdeniz Bölgesi yöresel ürünleri | ||
14 | İç Anadolu Bölgesi yöresel ürünleri | ||
15 | İç Anadolu Bölgesi yöresel ürünleri | ||
16 | Final |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı | 1 | 5 | 5 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Soru-Yanıt | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Toplam İş Yükü (saat) | 76 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | |
[OC] 1 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||||||||
[OC] 2 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||||||||
[OC] 3 | 4 | 4 | 4 | 5 |