Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YDI1022013272 | YABANCI DİL II | Ders | 1 | 2 | 2.00 |
Önlisans
1 | İngilizce metinleri okuyarak anlamaya yatkınlık sağlar. |
2 | Dersin içeriği kapsamındaki kelimeleri anlar, bilir. |
3 | Ders seviyesindeki konuşma metinlerini anlar, onlar üzerinde konuşabilir. |
4 | Ders içeriği kapsamındaki dil bilbilgisi yapılarını bilir. |
5 |
Yok
Yok
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Greetings, To Be Fiili kullanımı, This is ... kalıbı, How are you?, What's this in English? | 2 | |
2 | Everyday English, Introductions, Numbers, Plurals. | 2 | |
3 | Subjects and Questions, Countries. | 2 | |
4 | Adjectives, Nouns, Where are they from? | 2 | |
5 | Jobs, Negatives, Short Answers, Personal Information | 2 | |
6 | Social expressions, What's her adress?, Role play in a band. | 2 | |
7 | Family Words, Possesive Adjectives, Possesive 's, | 2 | |
8 | Ara Sınav | 1 | |
9 | Have/Has yapısı, Adjective+noun patterns, Identify the people. | 2 | |
10 | Present Simple, a and an, Adverbs of Frequency, How much is it? | 2 | |
11 | Sports, Food, Drinks, Languages and Nationalities,Role play at a party. | 2 | |
12 | Present Simple, The Time, Adverbs of Frequency, Verbs and Nouns, | 2 | |
13 | Prespositions of Time, Days of the week, Prices | 2 | |
14 | Pronouns, This and That, Adjectives, Opposite Adjectives, Places, | 2 | |
15 | Days of the Week, How much is it, Can I...? | 2 | |
16 | Yarıyıl Sonu Sınavı | 2 |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 8 | 8 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | |
[OC] 1 | |||||||||||||||
[OC] 2 | |||||||||||||||
[OC] 3 | |||||||||||||||
[OC] 4 | |||||||||||||||
[OC] 5 |