Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
UGP12120122720 | MESLEK ETİĞİ | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 2.00 |
Önlisans
Türkçe
Meslek etiğini öğretmek Etik kuralları hakkında temel bilgi vermek
Öğr. Gör. Songül KOYUN
1399 | Etik ve ahlak kavramlarını açılayabilir |
1400 | Meslek etiği hakkında yeterli bilgi ve bilince sahip olur |
Yok
Yok
Etik ve ahlak kavramlarının incelenmesi. Ahlakın oluşumunda rol oynayan faktörlerin incelenmesi. Meslek etiğinin incelenmesi. Mesleki yozlaşma ve meslek hayatında etik dışı davranışların sonuçlarının incelenmesi. Sosyal sorumluluk kavramının incelenmesi.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Etik ve ahlak kavramlarını incelemek | ||
2 | Etik ve ahlak kavramlarını incelemek | ||
3 | Etik sistemlerini incelemek | ||
4 | Etik sistemlerini incelemek | ||
5 | Ahlakın oluşumunda rol oynayan faktörleri incelemek | ||
6 | Ahlakın oluşumunda rol oynayan faktörleri incelemek | ||
7 | Meslek etiğini incelemek | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Meslek etiğini incelemek | ||
10 | Meslek etiğini incelemek | ||
11 | Mesleki yozlaşma ve meslek hayatında etik dışı davranışların sonuçlarını incelemek | ||
12 | Mesleki yozlaşma ve meslek hayatında etik dışı davranışların sonuçlarını incelemek | ||
13 | Sosyal sorumluluk kavramını incelemek | ||
14 | Sosyal sorumluluk kavramını incelemek | ||
15 | Sosyal sorumluluk kavramını incelemek | ||
16 | Dönem sonu sınavı |
Sağlam F.Ö. 1999. Türk Gıda Mevzuatı, ÇEV-SAĞ Yayınları, Ankara.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Tartışma | 7 | 1 | 7 |
Soru-Yanıt | 7 | 1 | 7 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | |
[OC] 1399 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | |||||||||
[OC] 1400 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 |